Enzo’dan ilham alan Ferrari yönetiminin de, 2024 yılında yeni bir Berlinetta’yı geliştirirken, Ferrari’nin özü olan DNA’sından, yani 12 silindirden uzaklaşmaları beklenemezdi, üstelik de emisyon regülasyonları hala bu motorların üretimine izin veriyorken. Mühendisler 2026’nın regülasyonlarını bugünden karşılayan bir motor geliştirmişler. İtalyan metal zanaatının kusursuz bir örneği olan F140HD kodlu bu yeni V12, atmosferik emişli besleme sistemiyle 830 HP üretiyor. Üstelik bu gücü üretirken, dakikada 9.500 devire ulaşabiliyor ve çıkardığı müthiş keyifli seslerle, V12 aşıklarını zevkten dört köşe yapma potansiyeline sahip. Torkun yüzde 80’i 2.500 devirden itibaren üretilirken, geriye kalan devirlerde motorun devir çevirmeye devam etmesi ve vites değişimine ya da motor, takometrede kırmızı bölgeye ulaşana dek, bu ivmenin hiç bitmeyecekmiş gibi kesintisiz sürmesi, saf sürüş keyfinin direksiyon ve pedallar üzerinden sürücünün vücuduna transfer edilmesine yol açıyor. Bu hissi sanırız kelimelerle anlatmak zor. Hani derler ya, “Anlatılmaz, yaşanır”.