Bazen para bile yetmiyor: Ferrari sürmek için kabul etmeniz gereken 9 kural
Çok paranızın olması bile bazen bir Ferrari'ye binebilmeniz için yeterli olmayabilir. İşte bir Ferrari sahibi olabilmek ve şirketin kara listesine girmemek için kabul etmeniz gereken bazı kurallar.

1
10
Ferrari sürmek için kabul etmeniz gereken 9 kural
Çok paranız olması bile, bazen bir Ferrai sürmeniz için yeterli olmayabilir. İşte bir Ferrari sürebilmek ve şirketin kara listesine girmemek için kabul etmeniz gereken kurallar.
İlginizi çekebilir: Ferrari'nin otomobil satmak istemediği çok ünlü 5 isim: Kara listedeler

2
10
Ferrari’nizin bakımını aksatmayın
Ferrari için arabanızı doğru bir şekilde sürmeniz ve bakımını yapmanız önemlidir. Ferrari, araç sahiplerinden araçlarının bakımını genellikle yetkili bayilerinde olmak üzere onaylı bir bayide veya atölyede yaptırmalarını ister. Ferrari'lerinin bakıma muhtaç hale gelmesine izin vermesiyle tanınan herkes, başka bir tane satın almaya çalışırsa ret cevabı alacağını bilmelidir. Bunun uç bir örneği, 90'larda bir noktada Ferrari'nin en büyük müşterilerinden biri olan Brunei Sultanı'dır.
Geniş koleksiyonu, Mythos ve F90 Speciale gibi birkaç özel model de dahil olmak üzere düzinelerce Ferrari barındırıyor. Ancak, koleksiyonunun çoğunun köhne bir depoda terk edilmiş bir şekilde yattığına dair haberler çıktı ve o zamandan beri, Ferrari'nin daha yeni üst düzey arabalarından herhangi birini kullanırken halka açık olarak görülmedi.
Bununla birlikte, çürüyen Ferrari'lerle dolu bir deposu olmayan alıcılar bile, araçlarının nerede servise girdiğine dikkat etmelidir. Eksiksiz bir servis geçmişine sahip otomobiller, karışık sicile sahip otomobillerden önemli ölçüde daha yüksek bir yeniden satış değerine sahip olur.

3
10
Ferrari’nizi sakın kaybetmeyin
Bu oldukça açık bir kural. Arabanızı alenen kaybetmek ve basında onu bulamadığınız hakkında sayısız hikayeler üretmek, Ferrari'nin yasak listesine girmenin kesin bir yolu. Kanadalı pop yıldızı Justin Bieber, 458 Italia ile tam olarak bunu yaptı, onu gösterişli bir Beverly Hills otelinin otoparkına bıraktı ve ardından tam olarak hangi otele bıraktığını unuttu. Arabanın kaybolduğunu fark ettikten sonra, Bieber'ın gitmesi ve onu bulması için bir asistan gönderdiği bildirildi, ancak ilk başta hiçbir yerde görülmedi.
Asistanı sonunda arabayı tam üç hafta sonra buldu, bu sırada hikaye medyaya sızmıştı ve Ferrari şüphesiz rahatsız oldu. Marka konuyla ilgili herhangi bir açıklama yapmadı ancak Bieber olaydan bu yana yeni bir Ferrari'de görülmedi. Bu nedenle, artık müşteri olarak hoş karşılanmadığı ortaya çıktı.

4
10
Kaza yaparsanız Ferrari’nizi terk etmeyin
Ferrari'nizle kaza yaptıktan sonra terk etmek de iyi bir fikir değil. Birleşik Krallık'ta bir araç sahibi kısa süre önce SF90 Stradale'ini park halindeki birkaç araca çarptıktan sonra yolun kenarına bıraktı ve polis sürücüyü bulamadı. Araç, iki gün sonra, hala terk edilmiş halde duruyordu, manşetlere çıktı ve Ferrari'nin öfkesi dinmedi. İsmi açıklanmayan araç sahibi, artık kara listedeydi.