Hem kompakt bir araba hem de geniş bir alan isteyen aileler Ford'un B-Max konseptini çok sevecek. Yeniliikçi sürgülü arka kapı, tutulacak bir fikre benziyor.Etkileyici dış tasarımıyla Mazda Minagi konsepti, yapımcının yeni Kodo tasarım felsefesinden etkilenmiş. Mazda Minagi, Kodo tasarımlı ikinci konsept arabası. Birincisi ise geçen yaz Milan'da gösterilen Shinari'ydi.Derin çizgisi ve büyük yapısı ile Saab PhoeniX biraz da savaş uçağına benziyor. Nissan ESFLOW konsepti, bir spor arabası gibi görünüyor ve çalışıyor ancak bunu yüzde 100 elektrik gücüyle yapıyor. Kompakt bir tasarıma sahip Etherea konsepti, kendine yeni bir lüks arayan gençlere yönelik. ConnectedDrive konsepti, sürücüsüyle, araç ve yolla tam bir etkileşimde olan bir aracı temsil ediyor. MINI Rocketman konseptinin anahtar noktası, kapıların geniş bir açıyla açılabilmesi. Aracın hafif koltukları ise istenildiği gibi ayarlanabiliyor.Toyota FT-86 II, geçen seneki Cenevre Motor Show'da gösterilen orijinal FT-86'nın ikinci nesil yorumlaması. Toyota FT-86 II prototipi, Toyota ve Subaru ortaklığı ile ortaya çıkarılmış. Konsepti bir Toyota ve Subaru spor arabası olarak düşünün. Bu kulağa çok hoş geliyor.Cenevre'deki en iyi üç konseptten biri olan Alfa Romeo 4C GTA, otomobil eleştirmenleri tarafından Lotus Elise ile Porsche Boxter arasında bir çizgi olarak görülüyor. Araç resimde göründüğünden daha küçük görünüyor, yani daha kompakt. Volkswagen, Bulli ile yaklaşık 10 sene önce başlattığı minibüs konseptine geri dönüyor.Rolls-Royce'un 'Ultra lüks katmanında dünyanın ilk elektrikli aracı' olarak tanıttığı 102EX'in üretilmesi planlanmıyor ancak bu onun ilerideki Rolls-Royce modellerini etkilemeyeceği anlamına gelmiyor. Dizel ve hibrit, beraber olacağını düşündüğümüz şeyler olmasa da Volvo'nun düşüncesi biraz farklı. Volvo V60 Plug-in Hybrid, 300 beygir gücü sunuyor ve sadece 49 g/km karbondioksit yayıyıor.