İnceleme
Kategoriler
Cep Telefonu
Notebook
Anakart
ADSL Modem
İşlemci
Tablet
Ekran Kartı
Televizyon
Fotoğraf Makinesi
Depolama
Klavye ve Mouse
Giyilebilir Teknoloji
Kulaklık
Ses Sistemi
Oyun İnceleme
Ev Elektroniği
Navigasyon
Son İncelenenler
Anker Soundcore P20i inceleme
Pusat Reflex Pro ve Pusat Reflex Ultra Kablosuz Oyuncu Mouse inceleme
AOC U27B3CF inceleme
Aqara Camera Hub G2H inceleme
PlayStation VR 2 inceleme
vivo V40 & v40 lite inceleme
Huawei WiFi 7 BE3 inceleme
Haber
Kategoriler
Kripto Dünyası
Cep Telefonu
Windows
Sosyal Medya
Oyun ve Eğlence
Bilim
Dijital Fotoğraf
Notebook
Ekran Kartları
Güvenlik
Mobil Uygulamalar
Twitter
Instagram
Facebook
CES 2024
Scooter
Araçlar
Netflix
Gitex 2022
En Son Haberler
Duşta idrar yapmak: Sağlıklı mı, sağlıksız mı?
Çernobil yasak bölgesi, insanlar için tekrar uygun olabilir mi?
Google Haritalar'da yeni dönem: Radarlar gidiyor, polisler geliyor
Çinli otomobil şirketinin marka elçisi Arda Turan oldu
Kemik iletimli Bluetooth kulaklık nasıl oluyor?
Cyberpunk 2077, daha dördüncü yılı dolmadan yakaladığı başarıyı kutluyor
Squid Game 2. sezon için yeni fragman yayınlandı
Forum
CHIP Online
Chip Dergisi
PDF Arşivi
2011
Mayıs
CHIP Dergisi Arşivi: Mayıs 2011 - Sayfa 100
98
99
100
101
102
Kategoriler
İnceleme
Cep Telefonu
Notebook
Anakart
ADSL Modem
İşlemci
Tablet
Ekran Kartı
Televizyon
Fotoğraf Makinesi
Depolama
Klavye ve Mouse
Giyilebilir Teknoloji
Kulaklık
Ses Sistemi
Oyun İnceleme
Ev Elektroniği
Navigasyon
Haberler
Cep Telefonu
Oyun ve Eğlence
Bilim
Notebook
Ekran Kartları
Mobil Uygulamalar
Yapay zeka
Sony Xperia Z3
Xiaomi
Xbox One
Windows 11
Windows 10
TikTok
Sinema
Samsung Galaxy S8
Samsung Galaxy S6
Samsung Galaxy S5
Samsung
Playstation 5
Oyun konsolu
Otomobil
Ofis ve Finans
Note 4
MWC 2018
MWC 2017
MWC 2015
Microsoft
LG G6
LG G5
LG G4
LG G3
İşletim Sistemleri
İş dünyası
iPhone SE
iPhone 7
iPhone 6S
iPhone 6
iOS
Instagram
IFA 2017
HTC One M9
HTC 10
Google
Diziler
Discovery 2
CES 2018
CES 2017
CES 2015
Blockchain ve Bitcoin
Bilgisayarlar
Xbox Game Pass
Xbox Series S/X
Uzay
Android
Forum
© 2024 Doğan Burda Dergi Yayıncılık ve Pazarlama A.Ş.
HANDY HANDY & MOBIL& MOBILÖZEL DOSYAANTİVİRÜSANTİVİRÜS D ünya çapına yayılmış 135 milyon kullanıcısıyla, dünyanın en çok tercih edilen antivirüs markalarından biri olan ESET'in bağımsız uluslararası danışmanlık şirketi United Consultants'a yaptırdığı araştırmanın sonuçları ilginç veriler ortaya koydu. 2010 yılının son çeyreğinde 49 üllkede gerçekleştirilen araştırma, Türkiye'de 10 milyon 956 bin kişinin NOD32 ve Smart Security ürünlerini kullandığını gösteriyor. Araştırma verilerine göre Türkiye'de bireysel ve kurumsal tüm kullanıcılar bazında antivirüs yazılımı kullananların %33'ü NOD32 ve Smart Securty ürünlerini değerlendiriyor. Buna göre ülkemizde bilgisayarlara yüklenen her üç antivirüs yazılımından biri ESET olurken bu veriler, ESET'in Türkiye'de en çok kullanılan antivirüs markası olduğunu da ortaya koymuş oluyor. Araştırma verileri Rusya'da 14 milyon 361 bin kişinin ESET ürünü kullandığını gösteriyor. İkinci sıradaki Türkiye'de ise 10 milyon 956 bin kişi ESET'i tercih ediyor. Bu rakam hem lisanslı hem de lisanssız kullanımı kapsıyor. Türkiye'yi ise 9 milyon 36 bin kişilik kullanıcı sayısıyla Arjantin izliyor. Marka bilinirliği çok yüksek Internet kullanıcıları açısından Türkiye, ESET ve NOD32 markalarının bilinirliğinin dünyada en yüksek olduğu ülkelerin başında geliyor. Slovakya, Ukrayna ve Macaristan'dan sonra Türkiye, dünyada %87'lik oran ile marka bilinirliğinde dördüncü sırada. Türkiye (%33), Slovakya (%56), Ukrayna (%33), Romanya (%27), Macaristan (%40), Hırvatistan (%29), Bulgaristan (%32), Yunanistan (%21), Tayvan (%17) ESET Türkiye'de birinci, Türkiye dünyada ikinci Tayland (%41), Hong Kong (%33), Meksika (%23), Peru (%38), Arjantin (%35) ve Şili (%30), ESET'in ulusal antivirüs pazarlarında lider olduğu ülkeler. İspanya, Rusya ve İsrail gibi ülkelerde ikinci sırada olan ESET, dünyanın en kalabalık ülkesi Çin'de ise %6'lık kullanım oranıyla üçüncü sırada yer alıyor. Antivirüste en büyük pazar ABD'de Türkiye antivirüs konusunda dünyanın en büyük 10 pazarı arasında yer alıyor. Dünyanın en büyük pazarı, 229 milyon 664 bin kişilik piyasasıyla Amerika Birleşik Devletleri. ABD'yi Japonya (92 milyon 204 bin) ve Hindistan (77 milyon 760 bin) izliyor. Türkiye, 32 milyon 900 bin kişilik pazarıyla, dünyanın 10'uncu en büyük antivirüs pazarı olarak değerlendiriliyor. Eset, %33'lük tercih oranıyla Türkiye'de en çok kullanılan antivirüs markası ve Türkiye, Rusya'dan sonra ESET ürünlerinin dünyada en çok tercih edildiği ikinci ülke konumunda. Verileri değerlendiren ESET Türkiye CEO'su Alain Soria, giderek artan internet kullanımı ve hızlı virüs yayılımı nedeniyle Türkiye'nin antivirüs kullanımında öne çıkan bir ülke haline geldiğini söylüyor. Soria, güçlü koruma, kullanım kolaylığı, az sistem kaynağı tüketimi ve Türkçe teknik desteğin, NOD32 ve Smart Security ürünlerini, antivirüste Türkiye'nin en çok tercih edilen markaları haline getirdiğini belirtirken, Dünya'da da Rusya'dan sonra ikinci sırada yer almalarının, ESET'in ülkemiz açısından en doğru ve beğenilen ürünleri sunduğunu ortaya koyduğunu dile getirdi. Sadece bireysel değil kurumsal olarak da ESET, öncelikle tercih ediliyor. TBMM, Başbakanlık, GATA, İstanbul Üniversitesi gibi kamu ve eğitim kurumlarının yanı sıra her ölçekten 6 bin 800'ü aşkın şirket, güvenlik için ESET'i kullanıyor. Türkiye'de antivirüs= NOD32