İnceleme
Kategoriler
Cep Telefonu
Notebook
Anakart
ADSL Modem
İşlemci
Tablet
Ekran Kartı
Televizyon
Fotoğraf Makinesi
Depolama
Klavye ve Mouse
Giyilebilir Teknoloji
Kulaklık
Ses Sistemi
Oyun İnceleme
Ev Elektroniği
Navigasyon
Son İncelenenler
Pusat Reflex Pro ve Pusat Reflex Ultra Kablosuz Oyuncu Mouse inceleme
AOC U27B3CF inceleme
Aqara Camera Hub G2H inceleme
PlayStation VR 2 inceleme
vivo V40 & v40 lite inceleme
Huawei WiFi 7 BE3 inceleme
iPhone 16 Pro inceleme
Haber
Kategoriler
Kripto Dünyası
Cep Telefonu
Windows
Sosyal Medya
Oyun ve Eğlence
Bilim
Dijital Fotoğraf
Notebook
Ekran Kartları
Güvenlik
Mobil Uygulamalar
Twitter
Instagram
Facebook
CES 2024
Scooter
Araçlar
Netflix
Gitex 2022
En Son Haberler
WhatsApp, iletilen içerikleri kişiselleştirmeyi test ediyor
vivo Y19s Türkiye'de satışa sunuldu
Örümcek Adam 4'ü bekleyenlere kötü haber
Epic Games'in bu haftaki ücretsiz oyunları belli oldu (Güncel)
OPPO, yeni akıllı telefonu OPPO A3'ü Türkiye’de tanıttı
Yapay zekanın ürettiği bu video, sosyal medyayı salladı
Ay neden hep aynı görünmez? Ay'ın neden evreleri vardır?
Forum
CHIP Online
Chip Dergisi
PDF Arşivi
2010
Kasım
CHIP Dergisi Arşivi: Kasım 2010 - Sayfa 106
104
105
106
107
108
Kategoriler
İnceleme
Cep Telefonu
Notebook
Anakart
ADSL Modem
İşlemci
Tablet
Ekran Kartı
Televizyon
Fotoğraf Makinesi
Depolama
Klavye ve Mouse
Giyilebilir Teknoloji
Kulaklık
Ses Sistemi
Oyun İnceleme
Ev Elektroniği
Navigasyon
Haberler
Cep Telefonu
Oyun ve Eğlence
Bilim
Notebook
Ekran Kartları
Mobil Uygulamalar
Yapay zeka
Sony Xperia Z3
Xiaomi
Xbox One
Windows 11
Windows 10
TikTok
Sinema
Samsung Galaxy S8
Samsung Galaxy S6
Samsung Galaxy S5
Samsung
Playstation 5
Oyun konsolu
Otomobil
Ofis ve Finans
Note 4
MWC 2018
MWC 2017
MWC 2015
Microsoft
LG G6
LG G5
LG G4
LG G3
İşletim Sistemleri
İş dünyası
iPhone SE
iPhone 7
iPhone 6S
iPhone 6
iOS
Instagram
IFA 2017
HTC One M9
HTC 10
Google
Diziler
Discovery 2
CES 2018
CES 2017
CES 2015
Blockchain ve Bitcoin
Bilgisayarlar
Xbox Game Pass
Xbox Series S/X
Uzay
Android
Forum
© 2024 Doğan Burda Dergi Yayıncılık ve Pazarlama A.Ş.
HANDY & MOBILÖZEL DOSYACEBIT 2010 ÖZEL tim kurumları ile birlikte onlara en uygun projeleri geliştirmek ve eğitime katkı sağlamaya devam etmeyi hedefliyoruz. Bildiğiniz gibi eğitim kurumlarının çok büyük bir bölümü devlet idaresinde. Bu yüzden T.C. Milli Eğitim Bakanlığı ile koordineli bir şekilde çalışmamız çok önemli. Bu çerçevede projeler yaratarak eğitimin gelişimine ve kamuya fayda sağlamak ana hedefimiz. Yine öğretmenlerimizin yetiştiği ve sürekli meslek içi eğitim aldığı yapılanmaya katkı sağlamak da ana hedeflerimiz içerisinde. Yeni öğretmenlik hayatına başlayacak öğretmenlerin sınıflara girmeden interaktif eğitim teknolojileri ile tanışmalarının çok faydalı olacağını düşünüyoruz. Dymo Mimio'nun da bu konuda tam desteğini almış durumdayız ve heyecanla yeni projeler üzerinde çalışmaktayız. Ümidimiz bu projelerimizi en kısa zamanda hayata geçirmek. Projelerinizden ve hedeflerinizden bahsederken çok geniş bir coğrafyadan bahsediyorsunuz. Bekdata bu geniş coğrafyaya nasıl ulaşıyor? Bekdata Teknoloji A.Ş. Dymo Mimio markasının Türkiye ve Türki Cumhuriyetler temsilcisidir. Markanın satış ve pazarlaması Dymo Mimio firmasının desteği ile firmamız tarafından yürütülüyor. Ülke bazlı pazarlama ise tamamen firmamız tarafından geliştirilip uygulanıyor. Türkiye genelinde 70'e yakın bayi ile çalışıyoruz. Bayi sayımız her geçen gün daha da artıyor. Geniş, güçlü ve kendi bölgelerindeki eğitim kurumları konusunda uzman bayi ağımız bizim en önemli farklarımızdan biri. Bayi ağımızı ülkemizin her köşesine yaymak için yoğun çalışmalarımız var. Kısa vadeli hedefimiz bayi sayımızı ailemize katılacak yeni firmalarla 100'e çıkarmak. Bu konuda yaptığımız etkinlikler sayesinde yoğun ilgi alıyoruz, hizmet kalitemizi en üstte tutabilmek adına çok seçici davranıyoruz. Bekdata olarak başarılı bayilerle uzun vadeli ilişkiler yaratmak, onlara satış ve pazarlama desteği sağlayabilmek ve birlikte yaratacağımız pastayı hep birlikte paylaşmak öncelikli hedefimiz. Bu konuda da önemli adımlar attık. 2010 senesi içerisinde bizlere sundukları bölgesel pazarlama projelerine de büyük destek sağladık. İkinci bayi toplantımızı geçtiğimiz Eylül ayında gerçekleştirdik ve çok olumlu tepkiler aldık. En başarılı 3 bayimizi ödüllendirdik. 2011 sonuna kadar satış kanalımızın gelişmesi ve güçlenmesi için yeni projeler, eğitimler ve özel kampanyalar hazırladık ve bunları paylaştık. Bu özel kampanyalardan, eğitimler ve projelerden kısaca bahseder misiniz? Bayilerimizin satışlarını arttırabilmeleri için Ağustos 2010 tarihinde özel bir kampanya ürünü oluşturduk. Bu ürün mimio Board adını verdiğimiz akıllı tahtamızın kampanya için oluşturulmuş şekliydi ve çok önemli fiyat avantajı sağladı. Bayilerimiz satışlarını bu kampanya ile önemli ölçülerde geliştirdiler. Rakiplerimizin de bizim bu kampanyamızı takip etmek için harekete geçmeleri bizi aslına bakarsanız mutlu etti. Sonuçta pazardaki trendleri belirlemeye devam ediyoruz. Yıl sonuna kadar devam edecek üç yeni kampanyayı da Cebit Eurasia 2010 fuarında ilk defa son kullanıcılarımıza duyurmaya başladık. Bu kampanyaların ilkinde 2 adet mimio Interactive Akıllı Tahta alan müşterimize 1 adet de biz hediye ediyoruz. Yine aynı şekilde Ağustos kampanyasında ki ürünümüz olan mimio Board Akıllı Tahtamızdan 5 adet alan müşterimize 1 adet de biz hediye ediyoruz. Bu iki kampanyamıza ilaveten yıl sonuna doğru satışına başlayacağımız yeni MimioClassroomTM ürün ailesi içinde hediye indirim kuponu kazanabilecekleri 3. bir kampanyamız mevcut. Bayilerimiz ve son kullanıcılarımız için olabildiğince çok çözüm yaratmaya çalışmaktayız. Bu kampanyalarla birlikte Dymo Mimio online eğitim programı olan MimioTraining'i de Türkiye'de lanse ediyoruz. Bu online eğitim programımız kullanıcılar için ücretsiz olarak sunulacak ve tamamen Türkçe olacak. Son kullanıcılarımız ve bayilerimiz başlangıç seviyesinden gelişmiş seviyelere kadar olan bir çok eğitim oturumuna ücretsiz olarak istedikleri zaman katılabilecekler ve bu eğitimleri kayıt altına alıp tekrar tekrar izleyebilecekler. Tıpkı eğitim programımız gibi sosyal paylaşım ağımız olan MimioConnectTM' de aynı şekilde lanse ediliyor. Burada profil yaratmış olan üyelerimiz ücretsiz olarak birbirleriyle bilgi, deneyim ve içerik paylaşımında bulunuyorlar. Örneğin öğretmenlerimiz Mimio ürünlerini kullanarak oluşturdukları dersleri diğer üyeler ile paylaşabiliyorlar. Bu yıl sonunda platform tamamen Türkçe olarak da kullanılabilir olacak. Aslına bakarsanız yeni ürün ailesine ilaveten birçok yenilikten bahsettiniz. Bunların hepsi bir anda mı gerçekleşti? Tüm bu yenilikler Newell Rubbermaid Holding'in Mimio'ya yaptığı 3 yıllık bir ARGE yatırımının meyveleri. Yeni MimioClassroomTM ürünleri, MimioTrainingTM eğitim programları ve MimioConnectTM paylaşım ağı 3 yıl boyunca bilim adamlarının öğretmenler, yöneticiler ve öğrenciler ile yaptığı görüşmeler ve sınıf içi incelemeleri sonucunda geliştirildi. Bekdata ile Dymo Mimio işbirliği ise 2010 yılı başında firmamız tarafından hazırlanan taslak stratejinin kabulü ile iyice pekişti. Türkiye Dymo Mimio için gelişmekte olan diğer pazarlara doğruların aktarılacağı pilot bölge seçildi. Türkçe tam desteklenen diller arasına girdi, satış ve pazarlama konusunda tam işbirliği sağlandı. Bu güç birliği ile tüm yenilikleri ve gelişmeleri Türkiye pazarı ile anında paylaşabiliyoruz. Yarattığımız değerleri anında son kullanıcılarımız ve partnerlerimize ulaştırabiliyoruz. Organizasyonumuz da bu çerçevede yeniden şekilleniyor. Mimio'nun Türkiye ve Türki Cumhuriyetler operasyonunda yeni roller doğuyor. İnsan kaynakları konusundaki hamlemiz de buna paralel olarak gittikçe hızlanıyor. Yeni yılda da aramıza hem bayi olarak hem çalışanımız olarak yeni profesyoneller katılacak. Kendine güvenen, sektörü tanıyan profesyonellere de aracılığınızla bir davet de buradan yapmak istiyorum. En büyük eğitim teknolojileri ailesine katılmak için çok doğru bir zaman. Önümüzdeki senelerde interaktif eğitim teknolojileri endüstrisinde konuşulan lisanı değiştireceğimizi çok net bir şekilde ifade edebilirim. BU BİR REKLAMDIR