Daha önce üzerinde çalıştığınız Word belgelerini, sadece tek bir tıklamayla yeninden açabilirsiniz.
Microsoft Word programı, en son kullandığınız belgeleri hatırlayabilir ve hızlı bir şekilde yeninden açabilir. İşte yapmanız gerekenler...
1- "Araçlar" menüsünden "Seçenekler" satırını tıklayın. Pek çok özellik buradan ayarlanabilir.
2- Seçenekler arasından "Genel" sekmesini açın.
Son Kullanılan Belgelere Ulaşmak
3- Açılan pencerede "Son kullanılan dosyalar listesi" satırını göreceksiniz. Öncelikle, satırın yanındaki onay kutusunun işaretli olması gerektiğini bilmelisiniz. Yine bu satırın sağ tarafında yer alan metin kutusuna, programın kaç adet dosyayı hatırlamasını istediğinizi yazın.
4- "Tamam" düğmesiyle seçiminizi onaylayın. Şimdi "Dosya" menusunu açın. Alt kısımda, çeşitli dosya isimleri görüntülenecektir. Bunlar, Word ile açtığınız en son dosyalardır. Kaç adet ismin görüntüleneceğini zaten üçüncü adımda belirlemiştik.
İPUCU: Eğer eski dosyalarınıza sık sık geri dönmeniz gerekiyorsa, "Son kullanılan dosyalar listesinin"nin yanındaki metin alanına "9" rakamını girmenizi öneririz. Zaten buraya yazabileceğiniz en büyük değer de "9"dur.