Windows güncellendikten sonra çalışmayan Word
Çoğu zaman Windows güncellemesinden sonra, Word'ün tamamı ya da bazı öğeleri düzgün çalışmıyor. Örneğin araç, belge açmaya ya da kaydetmeye yanıt vermiyor ve fareyle yapılan işlemleri reddediyor.
Sorun genellikle Vista işletim sisteminden kaynaklanıyor. Genellikle Word'ün daha sonra kendiliğinden oluşturduğu özel Kayıt Defteri anahtarları siliniyor. İlkin tüm Office uygulamalarını kapatın. Windows Başlat menüsünden "Çalıştır"a tıklayın ve "regedit" yazıp "Tamam"a tıklayın. Vista ya da Windows 7'de başlat menüsü girdi alanına "regedit" yazıp [Enter]'a basın. Kullanıcı hesabı denetimini "Devam" ile geçin. Daha sonra "HKEY_CURRENT_USER\Software\Windows\ Office\12.0\Word\" yolunu işaretleyin. Sağ taraftaki alt anahtar panelinden "Data"yı seçin ve silin. "Yes" ile bir sonraki adımdan seçiminizi onaylayın. Akabinde Kayıt Defteri'ni kapatın ve Word'ü yeniden başlatın. Genellikle bu işlem sorunu çözüyor.