YouTube kanalınızı hit yapın!

YouTube'daki müthiş videonuzun keşfedilmesini mi bekiyorsunuz? Artık beklemenize hiç gerek yok!

Dünya çapında 4400'ün üzerinde YouTube kanalını daha da başarılı olmaları için destekleyen BuzzMyVideos, yüksek yaratıcılık potansiyellerini gelire çevirmeleri için Türkiye'deki içerik üreticilerine odaklanıyor. YouTube'da şimdiden 100'den fazla Türk kanalını destekleyen BuzzMyVideos, kısa süre içerisinde bu sayıyı artırmayı, Türk kanallarına ait 230 milyonluk toplam görüntülenme sayısını ise 2014 yılında ikiye katlamayı hedefliyor.

Bilgi ve eğlenceye video içerik üzerinden ulaşmak giderek yaygınlaşırken, YouTube ve benzeri platformlar yeni yıldızların müzik, güzellik, bakım ve oyun gibi alanlarda ürettiği yaratıcı çalışmalarla çalkalanıyor ve 7'den 70'e içerik üreten herkese yepyeni bir gelir modeli sunuyor. YouTube Sertifikalı ve YouTube'un Avrupa'daki en önemli "Premium İş Ortakları" arasında yer alan BuzzMyVideos tam da bu noktada devreye giriyor. "Geleceğin YouTube Yıldızları"nı keşfederek üyesi olan video üreticilerinin hobilerini profesyonel alana kaydıran ve yükselmeleri için stratejik ve teknik danışmanlık desteği sağlayan bir platform vazifesi gören BuzzMyVideos çatısı altında yer alan video içeriğinin, dünyanın dört bir yanında yüzden fazla ülkede izleyicisi bulunuyor.

Google ve YouTube'daki profesyonel deneyimlerini yeni yetenekleri desteklemek için bu alana aktaran iki kadın profesyonel tarafından kurulup yönetilen ve başta Avrupa olmak üzere dünyanın dört bir yanında video üreticileriyle birlikte çalışan BuzzMyVideos, bu alanda Türkiye pazarına yönelik faaliyet gösteren ve hizmetlerini Türkçe olarak sunan ilk marka olma özelliğini taşıyor.

BuzzMyVideos'un ortağı ve İş Geliştirme Direktörü Bengü Atamer'le yaptığımız röportajı izlemek için tıklayın!

"Yıldızların buluşma noktası olacak"

"Yıldızların buluşma noktası olacak"   

Amaçlarının yetenekli Türk içerik üreticilerini keşfedip destekleyerek uluslararası arenada da başarılı kılmak olduğunu söyleyen BuzzMyVideos Kurucu Ortağı Paola Marinone  "Türkiye dinamik yapısı, online dünyadaki aktifliği ve hepsinden önemlisi yaratıcı insanlarıyla çok renkli ve bu alanda öne çıkma potansiyeli yüksek bir ülke. Bu inancımız ve online video platformları konusundaki geniş bilgi birikimi ve deneyimimiz doğrultusunda, bu yetenekli içerik üreticilerinin gerçek potansiyellerini ortaya çıkarmak amacıyla Avrupa pazarındaki ikinci lansmanımızı İtalya'nın ardından Türkiye'de yapmaya karar verdik. Türkiye'den çok yaratıcı, dünyayı şaşırtacak ilginç başarı hikayeleri ve çok sayıda YouTube yıldızı çıkacağından eminiz. BuzzMyVideos, yaratıcı içerik üreticilerinin YouTube'un yükselen yıldızlarının ve buluşma noktası olacak." dedi.

Yaratıcılığa tam destek

Türkiye lansmanından duydukları heyecanı dile getiren eğlence, oyun, güzellik ve bakım başta olmak üzere çok sayıda kategorideki içerik üreticisini aynı çatı altında toplayan BuzzMyVideos'un ortağı ve İş Geliştirme Direktörü Bengü Atamer de şirketin faaliyetleri konusunda bilgi verdi:

"BuzzMyVideos olarak bünyemize katılan içerik üreticilerine yükselmeleri ve hobilerini kariyere dönüştürmeleri için gerekli ipuçlarını veriyor, stratejik ve teknik danışmanlık desteği sağlıyoruz.  Bunlar arasında kanal ve video optimizasyonu, içerik/yayın programlama, promosyon, kanal yönetimi, dijital alanda telif haklarının korunması, gelir elde etme ve kanal izleyicisini artırma gibi çok sayıda hizmet yer alıyor. Dünya çapında 4400'ün üzerinde YouTube kanalını destekliyoruz ve bunlar arasında şimdiden 100'den fazla Türk kanalı yer alıyor. BuzzMyVideos çatısı altında yer alan Türk kanallarının toplam görüntülenme sayısı 230 milyona ulaştı. 2014 yılında bu sayıyı iki katına çıkarmayı hedefliyoruz."

Rakamlarla BuzzMyVideos

Rakamlarla BuzzMyVideos

"YouTube'u her ay bir milyardan fazla tekil kullanıcı ziyaret ediyor. Ayda 6 milyar saat video izlenirken her dakika 100 saatlik video yükleniyor. Bugün, dünyanın herhangi bir yerindeki sanatçının yarattığı şarkı veya dansın en gelişmişinden az gelişmişine kadar çok sayıda ülkede yüz milyonlarca insana ulaşması, online videonun sahip olduğu gücü ortaya koyuyor.  Bu platformlar gelir, eğitim, etnik ve kültürel özellikleri fark etmeksizin, herkese kendi sahnesini oluşturma ve geliştirme olanağı sağlıyor." sözleriyle her geçen gün hızla büyüyen online video içerik pazarının sunduğu fırsatlara dikkat çeken Atamer, BuzzMyVideos hakkında şu bilgileri paylaştı:

•    Faaliyetlerine 2012 yılında Londra'da Silikon Kavşağı olarak adlandırılan bölgedeki Google yerleşkesinde başlayan BuzzMyVideos çatısı altında yer alan içerik ortaklarının ortalama aylık izlenme sayısı globalde 130 milyona ulaşmış durumda.
•    24 saat içerisinde 27,5 yıllık (14 milyon dakikanın üzerinde) BuzzMyVideos içeriği izleniyor
•    2012'nin üçüncü çeyreği ile 2013'ün üçüncü çeyreği arasında izlenme oranındaki artış yaklaşık  %90.
•    İzlenme sayısı 2013 yılında her çeyrekte % 20 artış eğilimi gösteriyor.
•    Bu yılın ilk sekiz ayındaki toplam izlenme süresi yaklaşık 2,6 milyar dakika. Bu süre yaklaşık 1.800.000 gün, 150 bin ay ya da 5 bin yıla denk geliyor.
•    Eylül 2013 sonu itibariyle BuzzMyVideos çatısı altında yer alan tüm kullanıcılara ait videoların toplam görüntüleme sayısı 1 milyara ulaştı.
•    Türk kanallarının toplam görüntülenme sayısı ise 230 milyona ulaştı. BuzzMyVideos 2014 yılında bu sayıyı iki katına çıkarmayı hedefliyor.
•    YouTube Sertifikalı BuzzMyVideos, aynı zamanda YouTube'un Avrupa'daki en önemli "Premium İş Ortakları" arasında yer alıyor.

Üyelik ve BuzzMyVideos hakkında bilgi için: www.buzzmyvideos.com/tr/

Yönetici özgeçmişleri

Paola Marinone - BuzzMyVideos Kurucusu

Dünyanın çeşitli ülkelerinde Teknoloji alanında uluslar arası kariyer yapan Paola Marinone 35 yaşında bir girişimci. Dijital dünyada küresel olarak gerçekleşen köklü değişikliğin bir parçası olmayı kendine amaç edinen Marinone, profesyonel hayatına da bu paralelde yön vererek İrlanda, Brezilya ve Arjantin'de Google ve YouTube'da edindiği deneyimle 2012 yılının Mart ayında, bugün hızla büyüyen uluslararası bir şirket olan BuzzMyVideos'u kurdu.

Online video dünyasında bir uzman olan Paola Marinone, YouTube'da Müşteri Stratejisi Uzmanı ve EMEA Bölgesi İş Geliştirme Müdürü olarak görev yaptı. Her iki görevinde de Google'ın video platformunda yer alan uluslararası içerik ortaklarıyla yakın şekilde çalıştı. Marinone, bu noktada YouTube ile birlikte ilerleyebileceği uluslararası bir network ve içerik yaratıcılarının buluşacağı bir platform olan BuzzMyVideos'u hayata geçirdi.

Bengü Atamer - Ortak ve İş Geliştirme Direktörü

BuzzMyVideos'a katılmadan önce 6,5 sene Google bünyesinde yer alan Bengü Atamer, çalışma hayatına YouTube'da başladı. Uluslararası alandaki kariyerinde sırasıyla YouTube İrlanda ve İngiltere ofislerinde 4 yıl görev alan Atamer, 2008-2011 yılları arasında Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgelerinde YouTube Online İş Ortakları Programı'nın tanıtılmasına liderlik etti. Ağustos 2011- Mart 2013 tarihleri arasında Londra dışında görev alan ilk YouTube Next Lab çalışanı olarak EMEA Hedef Kitle Geliştirme Ekibi'nin başına geçen Atamer, ekibi ile birlikte YouTube araç, özellik ve kavramları kullanılarak içerik ortaklarının büyümesi ve global kitlelere ulaşılması yolunda çalışmalar yürüttü ve tüm içerik yaratıcıları için bir kılavuz sayılabilecek YouTube Creator Playbook'un uluslararası sürümünün tanıtımını gerçekleştirdi.

Sonraki Haber

Forum