YouTube'da radikal değişiklikler zamanı...
YouTube radikal değişime hazırlanıyor: Video paylaşım sitesi hangi yeniliklerle karşımıza çıkacak?
Google, en popüler video paylaşım sitesi YouTube'u kullanıcılar ve reklam verenler için daha cazip hale getirmek için çalışıyor. Bu çalışmaların son ürünü ise sitenin görünüşü ile ilgili. Fakat sorun yapılan değişikliklerin çoğunun YouTube'u, en büyük rakiplerinden biri olan Hulu'ya benzetmeye yönelik olması.
Sitenin daha reklamlarının daha dikkat çekici olması, YouTube'un reklam verenleri cezp etmesini sağlamak adına atılacak en önemli adımlardan biri. İşte yakında uygulamaya girecek, dikkat çeken yenilikler;
Video oynatıcının görünüşü değişiyor. Yeni görünüş büyük oranda
Hulu'nun medya oynatıcısı ile benzerlik
gösteriyor. Yeni video oynatıcı ayrıca yeni reklam alanları
yaratacak şekilde tasarlandı.
Artık site "Filmler", "Videolar",
"Gösteriler" ve " Müzik" olarak
dört ana kategoriye sahip olacak.
Bu dört kategorinin ana sayfası açıldığında
Hulu'daki gibi reklam gösterimi başlayacak.
Dört ana kategoriden "Videolar" dışındakilerin
içerikleri, YouTube'un yapacağı özel anlaşmalar
sonucu oluşturulacak.
YouTube'un bu yenilikleri 16 Nisan'da hayata geçirmesi bekleniyor.