Xbox Game Pass'e iki yeni abonelik seçeneği daha geliyor
Microsoft, Xbox Game Pass'e daha ucuz, reklam destekli ve bulut tabanlı yeni abonelik seçenekleri eklemeyi planlıyor. Ve bu seçenekler, mevcut seçeneklere oranla çok daha uygun fiyatlı olacak.
Microsoft'un, Xbox Game Pass'e daha ucuz "sadece bulut" ve reklam destekli abonelik seçeneklerini eklemek için çalıştığı iddia ediliyor.
Windows Central'a göre, şirket abonelik hizmetine yeni üyelik seçenekleri eklemeyi planlıyor. Bu yeni seçenekler arasında reklam tabanlı bir seçenek ve daha ucuz olması hedeflenen bulut tabanlı bir seçenek bulunuyor.
Haberde, "Microsoft'un, Xbox Game Pass Ultimate'ten daha ucuz ve satın alınması daha kolay olan, sadece bulut tabanlı bir abonelik sürümü üzerinde çalıştığı" belirtiliyor. Bu yeni seçenek, Xbox konsolu satın almak istemeyen ve ön maliyetlerden kaçınmak isteyen kullanıcılar için tasarlanmış durumda. Ayrıca, bu kullanıcıların oyunlarını bulut üzerinden oynayabilmeleri ve dijital olarak sahip olabilmeleri sağlanarak "çift yönlü kazanç" elde etmeleri mümkün olacak.
Reklam Tabanlı Abonelik
Reklam tabanlı abonelik seçeneğine gelirsek... Microsoft'un bu konuda aktif olarak çalıştığı ve bu seçeneğin ücret ödemek istemeyen kullanıcıları hedef alabileceği bildiriliyor.
Haber, Microsoft'un bu ayın başlarında Xbox abonelik hizmetinde yaptığı değişikliklerin ardından geldi. Bu değişiklikler, en pahalı olan Ultimate sürümünü etkilerken, konsol sürümünün yerine yepyeni bir Standart sürüm getirdi.
Federal Ticaret Komisyonu (FTC), Microsoft'un Activision Blizzard'ı satın almasına itiraz ederken, Game Pass fiyat artışını "tüketiciye zarar" ve "ürün bozulması" olarak nitelendirerek ABD Dokuzuncu Daire Temyiz Mahkemesi'ne yeni bir başvuruda bulundu.