WhatsApp'a Sonunda "Sepet" de Geldi. Peki Bu Sepet Ne İşe Yarayacak?
WhatsApp üzerinde alışveriş yapmak, hizmete eklenen yeni "sepet" özelliği sayesinde artık daha da kolay.
WhatsApp, yaptığı duyuruyla popüler sohbet
uygulamasının alışveriş deneyimini, hizmete bir alışveriş sepeti
ekleyerek daha da iyileştirdiğini duyurdu. Firmanın söylediğine
göre bu özellik birden fazla ürün satan işletmelerin - örneğin
giysi mağazalarının - siparişleri yönetmelerine ve işlemelerine
yardımcı olacak ve kullanıcılara, tek seferde birden fazla ürün
seçme imkanı tanıyacak.
Facebook'un sahibi olduğu firma, geçtiğimiz ay alışveriş özelliklerini genişleterek kullanıcıların ürün kataloglarını incelemelerini ve direkt olarak WhatsApp konuşmasından eşya satın almalarını kolaylaştırmıştı. Firmanın söylediğine göre hizmet "hızlı bir şekilde ürünlerin görüşüleceği ve satışların koordine edileceği bir mağaza tezgahına dönüşüyor" ve bu yüzden de alışveriş sepetinin eklenmesi, ürün almayı ve satmayı daha kolay hale getirecek.
Kullanıcılar WhatsApp üzerinde bir işletme görüşmesine girerek
alışveriş tuşuna tıklayabilir, katalogdan bir ürün seçebilir ve
basit bir şekilde Sepete ekle seçeneğine
tıklayabilir. Diğer tüm alışveriş sitelerinde olduğu gibi bu
alışveriş sepetini düzenleyerek eşyaların sayılarını değiştirmek
veya sepetten çıkartmak mümkün. Ayrıca kullanıcılar sepete birden
fazla ürün ekleyerek satıcıya tek bir mesajda bir sorgu
gönderebiliyorlar.
Alışveriş sepeti özelliği, küresel olarak tüm kullanıcılar için sunulmaya başlanıyor.