Vodafone'un yenilikçi projelerine 5 yeni ödül

Vodafone Türkiye, başarılı çalışmalarıyla toplam 5 ödül daha aldı.

Türkiye'nin Dijital Dönüşümü'ne liderlik etme vizyonuyla ulusal ve uluslararası platformlarda pazarlama ve marka, şirket yönetimi, teknoloji, müşteri memnuniyeti, insan kaynakları, çağrı merkezi ve sosyal sorumluluk projeleri gibi pek çok alanda 200'ün üzerinde ödül alan Vodafone, ödül portföyünü yeni başarılarla genişletmeye devam ediyor. Vodafone, Amerika'nın en prestijli danışmanlık şirketlerinden Brandon Hall Group'un düzenlediği HCM Excellence Awards'da takım verimliliğini artırmak amacıyla geliştirdiği Vodafone United Takım Koçluğu Programı ile "Öğrenmede Mükemmeliyet" dalında "İş Stratejilerine Etki Eden Gelişim Programları" kategorisinde gümüş ödüle layık görülerek bu kategoride Türkiye'den ödül alan tek şirket oldu. Diğer yandan, farklı alanlarda yürüttüğü araştırma projeleri ile Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından bu yıl üçüncü kez düzenlenen Baykuş Ödülleri'nde 1 altın ve 3 gümüş olmak üzere 4 ödül birden aldı. Vodafone böylece, ödül portföyüne uluslararası alanda 1, ulusal alanda ise 4 olmak üzere toplam 5 ödül daha ekledi.

Vodafone'un takım koçluğu programı beğeni topladı

Vodafone'a HCM Excellence Awards'da gümüş ödül getiren Vodafone United Takım Koçluğu Programı, 2 yıl önce Vodafone Red Academy bünyesinde geliştirildi. Takımların hem ilişkilerini hem de iş süreçlerini geliştirmelerini sağlayan ve aynı zamanda ortak çalışmaya dayalı bir kurum kültürü yaratmaya destek olan takım koçluğu çalışmalarından oluşan bu program kapsamında, ilişkiler, süreçler ve var oluş nedenleri açısından değerlendirilen takımlar için ortak akıl ile gelişim alanları belirlenerek aksiyon alınıyor. Lokal bir inisiyatif olan Vodafone United Takım Koçluğu Programı, Vodafone Grubu tarafından da "En İyi Uygulama" seçildi.

Vodafone, Baykuş'ları topladı

Vodafone ayrıca, 4 ödülle bu yılki Baykuş Ödülleri'ne de damgasını vurdu. Ürün lansman veya relansmanında tüketici içgörüsü geliştirmek üzere yapılan araştırmaların yarıştığı "Vizyoner Baykuş" kategorisinde gençlere özgürlük alanları yaratan FreeZone markasının relansmanı kapsamında yürüttüğü ve gençler için özgürlük kavramını yeniden tanımlamayı amaçlayan "Özgürüm, Özgürsün, Özgürüz!" araştırması ile Altın Baykuş'a layık görülen Vodafone, numarasını hiç taşımamış abonelerin bariyerlerini ortaya koyan "Numara Taşımama Bariyerleri" araştırması ile iki ödül birden aldı. Vodafone'un bu araştırması, hem mevcut bir iş sorununu çözmeye yönelik gerçekleştirilen araştırmaların katıldığı "Usta Baykuş" kategorisinde, hem de 29 yaş altı araştırmacılar tarafından yönetilen araştırma projelerinin katıldığı "Genç Baykuş" kategorisinde Gümüş Baykuş ödülünün sahibi oldu. Vodafone ayrıca, iş sorunlarını çözmek veya sektör dinamiklerini anlamak amacıyla yürütülen araştırmaların katıldığı "Meraklı Baykuş" kategorisinde, kurumsal kullanıcıların değişen teknoloji ihtiyaçlarını anlamak ve gerekli çözümleri üretmek amacıyla gerçekleştirdiği "Küçük İşletme ve KOBİ'lerin Motivasyon ve Bariyerleri" araştırması ile bir Gümüş Baykuş daha kazandı. Vodafone ayrıca, Türkiye Araştırmacılar Derneği'nin verilerine göre, son 3 yılda en çok ödül alan araştırma veren şirket oldu.

Sonraki Haber

Forum