Vodafone ve GittiGidiyor Güçlerini Birleştirdi
Vodafone ve GittiGidiyor KOBİ'leri e-ticarete taşımak için güçlerini birleştirdi.
Türkiye'de dijital bağlantılı yaşamı kolay ve erişilebilir kılma stratejisiyle projeler geliştiren Vodafone, İş Ortağım çatısı altında Türkiye'de e-ticaretin ev sahibi GittiGidiyor ile birlikte KOBİ'leri dijital dünya ile tanıştıracak önemli bir işbirliğine imza attı.
İşbirliği kapsamında GittiGidiyor, Vodafone İş Ortağım abonelerine sunduğu GittiGidiyor E-Ticaret Paketi ile bu firmaları anında e-ticarete entegre edecek. Bu sayede perakende sektöründe faaliyet gösteren Vodafone'un kurumsal müşterileri, işlerini kolayca dijitale taşıyıp online mağazaları kanalıyla satışlarını artırabilecek, rekabette öne geçebilecek ve işlerini büyütebilecek.
Firmalar ayda 49 TL+KDV'ye işlerini internete taşıyacak
2011'de ABD'li e-ticaret devi eBay çatısı altına giren, aylık 60 milyona varan trafiği ve 20 milyon tekil ziyaretçisi* ile Türkiye'nin en çok tercih edilen e-ticaret sitesi** olan GittiGidiyor, 125 TL ödeyerek açılan Pro Hesap ile firmalara GittiGidiyor uzantılı e-ticaret mağazaları açıyor. Ayrıca GittiGidiyor, Pro Hesap sahibi olan firmalara aylık ek 250 TL+KDV hizmet bedeli karşılığında GittiGidiyor uzantılı bir e-ticaret sayfası, firmaya özel alan adı ve e-ticaret yapabilecekleri bir web sayfası ile mobil uygulama da sağlayarak bu firmalara e-ticareti kurumsal kimlikleri altında yapma fırsatı sağlıyor.
Vodafone İş Ortağım ve GittiGidiyor işbirliğinde geliştirilen bu proje sayesinde Vodafone'un kurumsal müşterileri bu hizmetten 1 yıl boyunca aylık 250 TL+KDV yerine 49TL+KDV hizmet bedeliyle faydalanırken, GittiGidiyor'un 125 TL'lik Pro Hesap bedelini de 6 ay boyunca ödemeyecek. Bu firmalar, aynı zamanda GittiGidiyor'un kendi platformu üzerinden satış yapan firmalara sunduğu ücretsiz avantajlar ve gelişmiş satış araçlarından da yararlanabilecek.
"Vodafone'un kurumsal müşterileri e-ticarete entegre olacak"
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Sinan Kızıldağ konuya ilişkin yaptığı açıklamada şöyle dedi: "Türkiye'nin Dijital Dönüşümüne liderlik etme vizyonumuz doğrultusunda, ülkemizdeki işletmelerin dijitalleşme ihtiyaçlarına ve kaygılarına yönelik etkili çözümler geliştiriyor ve uyguluyoruz. İşletmelerin e-ticaret alanında var olmak istediklerini biliyor ancak nasıl ya da hangi bütçelerle bu süreçleri yöneteceklerine dair kaygılar taşıdıklarını gözlemliyoruz. Bu alanda sunduğumuz çözümlerle, dijital bağlantılı yaşamı kurumlar için kolay ve erişilebilir kılmayı hedefliyoruz. Biliyoruz ki, teknolojik çözümler işletmelere verimlilik, rekabet avantajı ve geleceğin trendlerini yakalamak açısından önemli fırsatlar sunuyor. Vodafone İş Ortağım çatısı altında Vodafone Türkiye ile GittiGidiyor'un iş ortaklığı da bu kapsamda faaliyete geçirdiğimiz projelerden biri olacak. Bu işbirliği sayesinde Vodafone'lu şirketler, 250 TL+KDV yerine aylık sadece 49 TL+KDV ödeyerek bir yıl boyunca GittiGidiyor'un KOBİ'lere sunduğu bu özel e-ticarete entegre olma fırsatından yararlanabilecek. GittiGidiyor avantajlarıyla işlerini büyüten Vodafone'lu işletmeler yarına daha emin adımlarla hazırlanacaklar."
"KOBİ'ler e-ticaretle satışlarını 2'ye katlayabiliyor"
GittiGidiyor Genel Müdürü Öget Kantarcı da şirketin 2017 yılındaki en önemli hedeflerinden birisinin e-ticaret sektörünü büyütmek olduğunu belirterek, şunları söyledi: "E-ticareti büyütme hedefimiz doğrultusunda 2017'de KOBİ'ler için hayata geçireceğimiz projeleri gündemimizin üst sıralarına aldık. GittiGidiyor olarak kendi bünyemizde KOBİ'leri eğitecek ve onlara mentorluk yapacak 15 kişilik bir ekip de kurduk. KOBİ'lerin e-ticarete entegre olması, online alışveriş hacmini büyütmenin yanı sıra bu işletmeler için de yeni bir kanal üzerinden satışlarını artırma fırsatı yaratıyor. GittiGidiyor üzerinden e-ticarete giren KOBİ'ler arasında, 1 yıl içinde toplam satışlarını yüzde 100'e varan oranda artıranlar mevcut. Bir başka deyişle, internetten satış yapabilmek bir KOBİ'nin iş hacmini 2'ye katlayabiliyor. E-ticaret, KOBİ'lerin işlerini yurtdışına taşıyabilmeleri için de çok önemli bir adım. 10'uncu Kalkınma Planı'nda da 'E-ticaretin, ihracatın artırılmasında etkili bir araç olarak kullanılması amacıyla gerekli mekanizmalar geliştirileceği' belirtiliyor. Bu topraklardan çıkmış ilk büyük internet girişimlerinden biri olarak, sektörü ve ekonomimizi büyütmek temel amaçlarımızın başında geliyor. Global tecrübeye sahip Vodafone ile yaptığımız bu işbirliğini, KOBİ'leri global dünyaya açacak hedefimize ulaşma yolunda attığımız stratejik adımların başlangıç noktası olarak görüyoruz."