Vodafone, Türkiye'nin En İyi Çağrı Merkezi Oldu
Vodafone Türkiye, Müşteri Hizmetleri'nde hayata geçirdiği başarılı uygulamalarla, 13. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde "500'den Fazla Koltuklu En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi" kategorisinde büyük ödülün sahibi oldu.
Türkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet
gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası
düzeydeki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Vodafone Türkiye
Müşteri Hizmetleri, IMI Conferences tarafından düzenlenen ve
Türkiye çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin belirlendiği
13. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde büyük
ödülün sahibi oldu. Müşteri Hizmetleri'nde hayata geçirdiği
başarılı uygulamalarla "500'den Fazla Koltuklu En İyi
Uzaktan Çağrı Merkezi" seçilerek önemli bir başarıya imza
atan Vodafone Türkiye, "En İyi Uzaktan Motivasyon
Uygulaması" ve "En İyi Uzaktan Eğitim Uygulaması"
kategorilerinde de birincilik ödülüne layık görüldü. Bu yıl pandemi
nedeniyle online olarak düzenlenen törende 10 farklı
kategoride verilen ödüller sahiplerini buldu.
Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri'nin elde ettiği başarıyı değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, şunları söyledi:
"Pandemi döneminde, her şirket gibi bizim de önceliğimiz, çalışma arkadaşlarımızın sağlığını ve güvenliğini korumak oldu. Sadece 2 haftada tüm müşteri hizmetleri ekibimizi evden çalışma modeline geçirdik. Bütün sistemi yeniden oluşturduk. İş ortaklarımızla birlikte yeni normalin gerektirdiği işe alım, eğitim, motivasyon süreçlerini tespit edip o yöne doğru koştuk. Bu çalışmalarımız bize ödül getirdi. Türkiye çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden 13. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde 'En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi' başta olmak üzere başvurduğumuz tüm kategorilerde ödül almaktan gurur ve mutluluk duyuyoruz."
Vodafone'dan herkese her yerden iş
Pandemi sürecinde tüm müşteri hizmetleri ekibini evden çalışma
modeline geçiren Vodafone, bu modelden yola çıkarak tasarladığı
"yeni nesil çalışma sistemi"ni Vodafone Müşteri
Hizmetleri'nde uygulamaya başladı. Vodafone, "amaç odaklı şirket"
olma hedefiyle harmanladığı "yeni nesil çalışma sistemi" ile
kişilere dijitalleşme sayesinde istedikleri yerden, istedikleri
şekilde ve istedikleri kadar çalışma imkânı veriyor. Daha önce
çalışma hayatına katılmamış ama bir şekilde çalışarak aile
ekonomisine katkıda bulunmak isteyen ev kadınları, engelli bireyler
ve üniversite öğrencileri başta olmak üzere esnek çalışma düzenine
uyum sağlayabilecek herkes Vodafone'un yeni nesil çalışma sistemine
dahil olabiliyor. "Herkese her yerden iş" mottosuyla geliştirilen
yeni sistemle, çağrı merkezi çalışan sayısının bir yıl içinde
10 bin seviyesine çıkarılması ve çağrı merkezi
hizmetinin Türkiye'nin 81 iline yayılması
hedefleniyor.