Vodafone'dan 7/24 sağlık çözümleri
Vodafone Türkiye, abonelerine 7/24 ulaşabilecekleri bir sağlık hizmeti sunmayı hedefliyor!
Vodafone Türkiye, bu vizyon doğrultusunda çok sayıda sağlık kurumunun yer alacağı Türkiye'nin en kapsamlı mobil sağlık platformunu iş ortağı Artı Sağlık A.Ş. ile hayata geçiriyor.
14 Mart Tıp Bayramı vesilesiyle müjdesi verilen ve ilk adımları hayata geçirilen platform nisan ayında tüm Vodafone Türkiye abonelerinin sağlık ihtiyaçlarına yönelik hizmetlerini 7/24 karşılayan bir servise dönüşecek. "Vodafone Cep Sağlık Platformu" ismi ile hayata geçecek uygulamada, Vodafone Türkiye aboneleri 1120 kısa numarayı arayacak sağlık hizmetlerine anında ulaşabilecekler.
Vodafone Cep Sağlık Platformu kapsamında; "Hamilelik ve çocuk, sağlıklı beslenme, egzersiz, tansiyon kontrolu gibi sağlıklı yaşam bilgi servisleri", "tıbbi ve psikolojik sağlık danışma hatları", "anlaşmalı sağlık kurumlarında kullanılabilecek ve acil durum sağlık bilgilerini içeren avantajlı sağlık kartları", "sağlık koçluğu ve kronik rahatsızlıkların takibi gibi kişisel sağlık yönetimi hizmetleri ve evde bakım, ambulans gibi tedavi ve tedavi sonrası hizmetleri içeren çok sayıda ürün ve hizmet Vodafone Türkiye abonelerinin erişimine sunulacak.