Vodafone, Asistanım Yanımda ile Görüntülü Destek Verecek
Vodafone, yeni çözümü "Asistanım Yanımda" ile, müşterilerine donanım, yazılım, kablolama, modem arızası gibi durumlarda akıllı telefonları aracılığıyla uzaktan görüntülü canlı destek sunuyor.
Türkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet
gösteren Vodafone, hem bireysel hem de kurumsal
müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak yeni bir dijital servis
çözümü geliştirdi. Vodafone, yeni çözümü
"Asistanım Yanımda" ile, müşterilerine donanım,
yazılım, kablolama, modem arızası gibi durumlarda akıllı
telefonları aracılığıyla uzaktan görüntülü canlı destek sunuyor.
Vodafone müşterilerinin Vodafone saha ekipleri ve müşteri
servisleri uzmanlarına sorunu görsel olarak tarif edebildikleri
çözüm sayesinde sorunların ilk temasta büyük oranda çözülmesi
sağlanıyor.
Vodafone'un yeni dijital hizmeti hakkında bilgi veren
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre
Ergun, şunları söyledi:
"Müşterilerimizle dijital kanallar üzerinden kurduğumuz temaslarda sorunlara hızlı, kolay ve etkili çözüm sunmaya önem veriyoruz. 'Vodafone Asistanım Yanımda' çözümü, kullanıcılarımızın saha ekiplerimize ya da müşteri hizmetleri uzmanlarımıza doğrudan fotoğraf gönderebilmesini sağlayan ya da tercihine göre akıllı telefonunun kamerasına bağlanarak müşteri hizmetlerimizle etkileşimini canlı olarak görsel boyuta taşıyan bir uygulama. Bu sayede, müşterilerimizin yaşadıkları sorunu görsel olarak anında kontrol edip doğru adresleyebiliyor, kullanıcı kaynaklı oluşabilecek durumlara yine bizzat müşterimizle birlikte müdahale ederek çözüm sağlayabiliyoruz. Özellikle salgın nedeniyle karantinada olan veya yüz yüze etkileşimi tercih etmeyen müşterilerimizin de destek ihtiyaçlarına 'Vodafone Asistanım Yanımda' çözümüyle yanıt vererek hem onların hem de saha çalışanlarımızın sağlığını koruyoruz."
Teknik terimlerle konuşma derdi bitiyor
Vodafone'un yeni "Asistanım Yanımda" çözümü sayesinde
müşteriler, teknik terimlerle uğraşmadan ve hata yapmaktan
çekinmeden, paylaşmak istedikleri sorunu görsel ortamda sunarak
canlı destek alıyor ve sunulan çözüm önerisini hemen uygulayarak
hayatlarına kolayca devam edebiliyor. "Vodafone Asistanım Yanımda",
salgın döneminde bire bir temastan kaçınan müşteriler için de
tamamen dijital ve sağlıklı bir çözüm sunuyor.
SMS ile bağlantı gönderiliyor
"Vodafone Asistanım Yanımda" sayesinde Vodafone uzmanları, müşterilere önce SMS göndererek, kullanıcıyı uzaktan yönlendirip, destek verebileceği şekilde görsel etkileşime davet ediyor. Evindeki ya da işyerindeki kullanıcı ise akıllı telefonunun kamerasını kullanarak çevresindeki tüm cihazların ilgili uzman tarafından canlı olarak kontrol edilmesini sağlıyor. Vodafone uzmanı, kullanıcıyı yönlendirerek sorunu adresliyor ve doğru yönlendirmelerle sorunun kısa sürede çözülmesini sağlıyor. Aynı zamanda çevresel koşullarda olası iyileştirme fırsatlarını da gözlemleyerek kullanıcıya daha iyi bir servis deneyimi için öneride bulunabiliyor.
Müşteri memnuniyetinde artış
"Vodafone Asistanım Yanımda" çözümü, müşteri memnuniyetinde önemli artış sağlıyor. Uygulama, kullanan müşterilerin %90'ından memnuniyet açısından tam puan aldı.