Uragun, Roguelike’a Dönüşüyor!

Uragun topluluğundan gelen geri bildirimlerin ardından yapımcı stüdyo Kool2Play oyunun türünü değiştirmeye karar verdi. Uragun'un sağlam temelleri üzerine inşa edilen roguelite yapısı, çeşitliliğini ve tekrar oynanabilirliğini artıracak.

Varşovalı bağımsız oyun geliştirme stüdyosu Kool2Play bugün, ilk oyunları Steam Erken Erişim'de mevcut olan Uragun'da büyük değişiklikler yaptıklarını duyurdu. Şu anda Steam'de %92 oranında olumlu incelemesi bulunan Uragun için oyuncular, sıkı ve tatmin edici mücadelenin tadını çıkartsalar da yaptıkları geri bildirimlerde daha derin ve tekrar oynanabilir bir mekaniği arzuladıklarını işaret ettiler. Benzer bir değişikliği kendi içinde bir süredir planlayan Kool2Play bu geri bildirimlerle, Uragun'un yeni bir sürümü üzerinde çalışmaya başladı.

Oyuncuların Uragun hakkında övdüğü her şey aynı kalacak: pürüzsüz üstten görünümlü shooter keyfi, zorlu ancak dengeli karşılaşmalar, çarpıcı ortamlar ve komik yapay zekâ sohbeti. O zaman oyunda neler değişecek?

Permadeath. Oyuncunun Mech'i yok edildiğinde, tamamen yeni bir oyuna başlamak zorunda kalacak. Toplanan öğelerin çoğu (silahlar, modlar, genişletme kartuşları, vs.) kaybolacak.

Rastgele dünya haritası. Oyuncular her zaman farklı bir dizi görev ve ödüllerle karşılaşacaklar. Her yenilgiden sonra şeytani yapay zekâ, seyahat rotalarını yeniden yapılandıracak, böylece aynı bölgede geçen yolculuk her zaman için farklı bir tecrübe yaşatacak.

Kalıcı ilerleme. Öldükten sonra birçok eşya kaybedilecek olsa da oyuncunun her oyun seansında bulabileceği kalıcı kaynakları harcaması ve makine ordularına karşı şanslarını artırması için bir beceri ağacı olacak. Bu da oyunculara Uragun'undaki savaşlarda ustalaşmaları için yardımcı olacaktır.

Yenilenen karakter build sistemi. Yeni yapıya uyum sağlamak ve aynı zamanda oyunu daha derin ve eğlenceli hale getirmek için stüdyo, oyuncuların Mech'leri için daha çeşitli ve ölümcül build'ler oluşturabilmeleri adına toplanabilecek donanım türlerini genişletecek.

Ancak ekibin üzerinde çalıştığı tek şey yeni roguelite yapısı değil. Kool2Play, Erken Erişim lansmanından bu yana Uragun üzerinde çalışıyor- motoru güncellemek ve gelecekte oyunun performansını önemli ölçüde iyileştirmesi gereken yönleri ele almak gibi bazı teknik altyapı çalışmaları yapıyor. Ayrıca birçok yeni içerik de yapım aşamasında ve bir sonraki güncelleme ile oyuna eklenecek.

Yeni bölge. Nairobi’s Underground. Kenya'nın başkenti hiper gelişmiş bir teknolojik metropol haline geldi. İklim krizi nedeniyle giderek daha az yaşanabilir yüzeyinin altında, sonsuz tünel ve tesislerden oluşan labirent inşa edildi. Mech'imizin yolculuğu bizi bir zamanlar bir devrimin evi olan ve ardından yapay zekanın yozlaşmasına karşı direniş için bir saklanma yerine dönüşen bu bölgeye götürecek. Ancak eklentiler sadece görselle sınırlanmayacak. Nairobi'nin yeraltı şehrinde, diğer bölgelerde görülmeyen saldırı ve hareket kalıplarına sahip yeni düşman türleri bulunacak. Arenaların şekli ve boyutları da oyunu desteklemek için farklılıklar gösterecek.

Daha fazla düşman türü. Yapımcı ekip, bölgeler arasındaki düşman çeşitliğini mümkün olduğunca zorlamak istiyor. Bu sebeple mevcut düşman birimlerinin bölge dağılımları yeniden oluşturuyor. Birçoğunu yalnızca bir bölgeye özel yaparken, aynı zamanda mevcut düşmanların yeni varyantlarıyla birlikte tamamen yeni düşmanlar da geliştiriliyor. Yeni saldırı türleri, yeni hareket biçimleri… hepsi oyuncuların ilginç ve çeşitli zorluklarla karşı karşıya kalmasını sağlamak için.

Silahlar, Modlar, Isı Saldırıları ve çok daha fazlası. Roguelite yapısını desteklemek ve her oyunu gerçekten benzersiz kılmak için birçok yeni silah ve geliştirmeler geliyor. Tüm bu öğeler bir araya geldiğinde yüksek çeşitlilikte oyun tarzlarını destekleyecekler.

Uragun'un oyun direktörü Fran Avilés yapılan yenileme için "Bunun Uragun'un aksiyonunu deneyimlemenin nihai yolu olacağına gerçekten inanıyoruz" dedi. “Her zaman, her bağlamda harika hissettiren ve öğrenme sürecini oyuncular için bir zevk patlamasına dönüştürmek için yeterli derinliğe sahip bir dövüş türü yaratmak istedik. Ayrıca Mech oyunların en önemli özelliği olduğunu düşündüğümüz için, derin ve eğlenceli bir geliştirme sistemi de planladık."

Uragun'un bir sonraki güncellemesinin çıkış tarihi henüz belli değil. Ekip, geri bildirimlerini dahil edebilmek ve toplulukla birlikte unutulmaz bir deneyim oluşturabilmek için ilk roguelite sürümünü oyuncularla mümkün olan en kısa sürede paylaşmaya çalışacak.

Basın bülteninden derlenmiştir.

Sonraki Haber

Forum