Türkiye'nin 85 Yıllık Köklü Çikolata Markası Sagra, Metaverse'de
Geleceğin dünyası Metaverse'de yerini alan büyük markalara Sagra da katıldı. Çikolata ve atıştırmalık kategorisinde Türkiye'den Metaverse dünyasına giren ilk marka olan Sagra, dijital evrende teknoloji ve satış odaklı projeler geliştirecek, tüketicilere farklı deneyimler yaşatacak bir platform oluşturacak.
Türkiye'de 85 yıldır çikolata deyince akla gelen ilk markalardan
olan Sagra, son dönemde dijital ödeme, dijital
altyapı kurulumu, yazılım gibi teknoloji yatırımlarıyla dikkat
çeken OYAK'ın gücüyle bir ilke daha imza atıyor. Sagra, çikolatayı
Türkiye'den Metaverse'e taşıyan ilk marka oluyor. Dünyanın yaşadığı
teknoloji devriminin sonuçlarından biri olan Metaverse'de fabrika
açmaya hazırlanan Sagra, dijital evrende teknoloji ve satış odaklı
projelerle yer alacak. Ayrıca tüketicilere farklı
deneyimler yaşatacak bir platform kurulacak.
Türkiye'nin en köklü markalarından biri olan Sagra, OYAK Grup Şirketlerinde devam eden yolculuğunda yenilikçi ve teknolojik adımlarla büyüyor. Geleceğe yönelik yatırımlar yapan Sagra, teknoloji ve dijital çağın tüm yeniliklerini tüketici deneyimine çevirmeyi amaçlıyor. Metaverse'de yerini almaya hazırlanan Sagra yıllardır kalpleri fetheden Tadelle, Sarelle ve Gol markalarını çok yakında geleceğin dünyasında dijital kullanıcılarla buluşturacak.