Türkiye'nin ilk trend konferansı İstanbul'da

Türkiye'nin ilk trend konferansı "BEYOND" 30 Nisan tarihinde İstanbul'da gerçekleştirilecek!

Her yıl Milano, Miami, Londra ve Nice şehirlerinde düzenlenerek gelecek yıla ait trend analizlerinin paylaşıldığı trend konferanslarının yeni durağı artık İstanbul olacak.

30 Nisan tarihinde, Esma Sultan Yalısı'nda gerçekleştirilecek "BEYOND Trend Konferansı"nda, 2010 kışına damgasını vuracak trendler açıklanacak.

More Business Solutions tarafından düzenlenecek konferansta; dünyanın önde gelen trend analiz firması Carlin International Group CEO'su Edith Keller, Carlin International Group'u Türkiye'de temsil eden Concordia Trend ve Tasarım Danışmanlığı Firması'nın Koordinatörü Alev Ozgan, AGB Nielsen Media Research TGI Türkiye Proje Yöneticisi Funda Kadıoğlu, Google EMEA Direktörü Mohammad Gawdat, adidas Zone Middle Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Haluk Özmutlu, Amerikalı ünlü oyuncu ve Hint Mint Başkanı Harley Cross, Ypulse.com Kurucusu ve Yazı İşleri Müdürü, Totally Wired kitabının yazarı Anastasia Goodstein gelecek yıllara ilişkin ön görülerini ve trend analizlerinin yarattığı rekabet avantajını paylaşacaklar.

Teknolojiden modaya, gıdadan iç tasarıma tüm sektörlerin ürün geliştirme ve marka yaratım süreçlerini şekillendiren trend analizlerinin paylaşılacağı konferansta katılımcılar kitlesel yönelimleri önceden inceleme şansı bulacak.

BEYOND Trend Konferansı'nda global markalar, ürün geliştirme ve pazarlama stratejilerindeki inovasyon, yeniden yaratım ve esinlenmelerinde yaşadıkları geleceğe ilişkin değişimlerini katılımcılarla paylaşacaklar.

Tüm gün sürecek etkinlikte konuşmacılar, 2009-2010 yılı trendlerinde renk, grafik, doku, yaşam stili ve tüketim alışkanlıklarını içeren akımları geniş perspektifte aktarırken örnek uygulamaları da görsel bir zenginlikle sunacaklar.

Konferans, yılda iki kez düzenlenecek

More Business Solutions Kurucu Ortağı Dilek Doyran

Konferansı düzenleyen More Business Solutions Kurucu Ortağı Dilek Doyran; günümüzde müşterilerin dinamik taleplerini karşılamak üzere ağır rekabet koşulları altında çalışan tüm firmaların ürün ve hizmetlerini geliştirirken ve gelecek planlarını yaparken daha fazla bilgiye ihtiyacı olduğunu ve seri hareket etmek zorunda olduklarını vurguluyor.

Doyran; "Firmalar milyonlarca dolar harcayarak yeni ürünler geliştiriyor ve pazara sunuyorlar. Ama teknolojinin gelişmesi ve bilgiye ne zaman ve nerede istersek ulaşma özgürlüğü, tüketiciye eşi benzeri görülmemiş bir kuvvet verdi. Online dünyada yaşanan deneyimler, gerçek hayattaki beklentilerimizi de arttırdı. Internetin popülerliği arttıkça, müşterilerimiz günlük hayatta daha kişiselleşmiş, çabuk ve güvenilir hizmet beklentisi içine girdiler. Trend analizlerini kullanan firmalar, tüketicilerdeki bu dinamik değişkenliğini öngörmeye ve riski minimize etmeye başladılar. Çünkü hayatımıza giren hiçbir şey aslında tesadüf değil. Örneğin; geçmiş trend analizlerine baktığımızda, insanların sosyalleşme ihtiyaçlarının interaktif teknolojilerle besleyeceğinin trend raporlarında açıklandığını görüyoruz. Bugün Myspace, Facebook gibi örneklerde işte bu analizin hayatımızdaki yansımalarını yaşıyoruz. Bu örnekte olduğu gibi, trend haline gelerek kitleleri yönlendirecek kavramları açıklayacağımız BEYOND Trend Konferansı'nda, karar verici konumdaki kişilerin planlama çalışmalarını doğru rotada yürütmelerini sağlamayı amaçlıyoruz. İstanbul, BEYOND ile dünyadaki trend konferanslarında önemli bir merkez olarak yerini alacak ve ülkemizde de geleceği yakalamak mümkün olacak" dedi.

Yılda iki kez düzenlenecek olan konferansın, özellikle pazarlama, tasarım ve iletişim sektöründeki yöneticilerden, markaların ve ürünlerin yaratım sürecinde aktif rolü olan yaratıcılar ve karar vericilerden yoğun ilgi görmesi bekleniyor. Planlama ve yaratım sürecinde, gelecekte öne çıkacak yaşam stillerinden tüketim alışkanlıklarına kadar her türlü veriye ihtiyaç duyan pazarlama ve tasarım ekipleri, konferansta açıklanacak bilgi ve donanım ile hem pazardaki mevcut markalarını hem de pazara sunmak üzere hazırladıkları yeni ürünleri bambaşka bir vizyon ile değerlendirme olanağı bularak rakiplerinden bir adım öne çıkacaklar.

Sonraki Haber

Forum