Turkcell'den ihracat hamlesi
Mobil Dünya Kongresi'nde yeni işbirliklerini açıklayan Turkcell 1440 stratejisi ile dünyaya açılıyor.
Turkcell Mobil Dünya Kongresi 2019'da ne yaptı? Ayrıntılar burada!
Son iki yıldır %49 gelir büyümesi ile dünyanın en hızlı büyüyen dijital operatörü olmayı başaran Turkcell, geçen yıl Mobil Dünya Kongresi'nde paylaştığı "dijital ihracat hedefi" doğrultusunda attığı önemli adımları, bu yıl yine aynı etkinlikte yaptığı bir basın toplantısıyla açıkladı. CHIP Online olarak Barcelona'da, yerinde takip ettiğimiz ve sizlere canlı olarak aktardığımız, Turkcell'in "dijital ihracat hamlesi"nin ayrıntıları şöyle:
OTT ve telekom yeteneklerini başarıyla birleştirerek telekom sektörüne yepyeni bir soluk getiren Turkcell, grup şirketi Lifecell ile Türkiye, Belarus, Ukrayna, KKTC, Moldova ve Almanya'daki müşterileri ile daha güçlü ilişkiler kurmayı sağlayan 1440 stratejisinin yeni işbirlikleriyle birlikte toplam 9 operatör tarafından hayata geçirileceğini açıkladı.
Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu ile özel röportaj: "Türkiye'nin verisi Türkiye'de, Karayipler'in verisi Karayipler'de kalmalı". Tıklayın, izleyin.
Turkcell'in, geçen yıl Mobil Dünya Kongresi'nde duyurduğu dijital ihracat hamlesi bir yıl içerisinde 3 kıtada toplam 9 operatörde karşılık buldu. Lifecell, Türkiye'de Turkcell, KKTC'de Kuzey Kıbrıs Turkcell, Belarus'ta BeST, Ukrayna'da Lifecell, Almanya'da Lifecell Europe ve Moldova'da Moldcell'in ardından şimdi de Arnavutluk'ta ALB Telecom, Nepal'de CG Corp Global, Karayipler, Orta Amerika ve Asya Pasifik'te 31 ülkede faaliyet gösteren Digicel ile toplam 39 ülkede kullanılmaya başlanacak. Yakın zamanda imzalanan anlaşmalarla birlikte BiP, fizy, TV+, Dijital Operatör, Okudo (Dergilik), Lifebox, Yaani, Upcall, GollerCepte, Akademi ve Kopilot gibi onlarca servis toplamda 9 operatör tarafından müşterilerine sunulacak
Lifecell'in dijital servisleri Türkiye'de Turkcell, KKTC'de Kuzey Kıbrıs Turkcell, Belarus'ta BeST, Ukrayna'da Lifecell, Almanya'da Lifecell Europe ve Moldova'da Moldcell'in ardından Arnavutluk'ta ALB Telecom, Nepal'de CG Corp Global, Karayipler'de ise Digicel ile birlikte toplam 39 ülkede kullanılmaya başlanacak. Hayata geçen işbirlikleri sayesinde Türkiye'nin uygulamaları toplamda yaklaşık 320 milyon kişinin yaşadığı bir pazara açılmış oluyor.