TUMI ve Razer Ekibinin, Sınırlı Sayıda Ürettiği Espor Çantaları 3 Haziran'da Çıkıyor

Uluslararası seyahat ve yaşam tarzı markası TUMI, oyuncular için önde gelen küresel yaşam tarzı markası Razer ile iş birliği yaparak, TUMI'nin en çok satan ürününü oyuncular için sınırlı sayıda üretilecek bir donanım olarak yeniden tasarladı.

Bu bahar, uluslararası seyahat ve yaşam tarzı markası TUMI, oyuncular için önde gelen küresel yaşam tarzı markası Razer ile iş birliği yaptı ve birlikte, TUMI'nin en çok satan ürününü oyuncular için sınırlı sayıda üretilecek bir donanım olarak yeniden tasarladılar. İş birliği, TUMI inovasyonunu ve tasarım mükemmelliğini, Razer'ın küresel oyun ve e-spor topluluklarının ikonik estetiğini ve markası ile güçlendiriyor.

TUMI'nin e-spor endüstrisindeki temellerini derinleştiren, merakla beklenen dört ortak markalı stil çantası, 3 Haziran'da satışa sunulacak. Her parça Razer'ın 3 başlı yılan logosu ve TUMI DNA'sı ile harmanlanmış yeşil vurgularla ortak markaya sahip olacak. 

Her yere götürebileceğiniz 15" Dizüstü Bilgisayar Kılıfı oyuncuların en değerli eşyasını güvenle taşırken, Bozeman Sling kabloları da taşınabilir oyun ekipmanlarını ve daha fazlasını saklamak için en üst düzey el çantası olarak sunulmakta. Dolgulu bir dizüstü bilgisayar cebi ile donatılmış Finch Sırt Çantası ağır oyun ekipmanlarını kolayca taşımak için tasarlanmışken oyuncular ayrıca eksiksiz bir seyahat seti için Add-A-Bag kılıfını Uluslararası Genişletilebilir 4 Tekerlekli Taşınabilir Bavul’un tutacağı üzerinden geçirebilirler.

TUMI markasının hemen belli olacağı çanta, sevilen 19 Derece dış hatlara sahip. Hem TUMI hem Razer'ın sürdürülebilirlik taahhüdünü vurgulayan ürünlerin dış yüzeyleri ve astarı geri dönüştürülmüş malzemelerden yapılmış. Ayrıca, dünya vatandaşlarının yolculuklarında güçlerini sabit tutabilemeleri için bir USB-C bağlantı noktasına da sahip.

Bu sınırlı koleksiyonda her üründen yalnızca 1.337 adet üretilecek ve dünya çapında piyasaya sürülecek. "1337" sayısı veya "Elite" kelimesini kısaltması olan "LEET", yetenekli oyuncular ve e-spor sporcuları belirlemek için özellikle seçildi.

2 marka sadece koleksiyon üzerinde değil, aynı zamanda kapsülünü hayata geçiren ileri görüşlü, fütürist bir kampanya konsepti üzerinde de iş birliği yaptı. Hareket dolu video metaverse tabanında yer alırken, oyuncuların takımlarını "Sağlam Taşı (Carry Hard)" sloganıyla zafere taşıma kararlılığına saygı duruşunda bulunuyor.

TUMI Kreatif Direktörü Victor Sanz, "Razer ortaklığıyla espor kategorimizi tamamen benimsedik. Oyun topluluklarının tutum ve tutkusuna gerçekten uygun yeni ve heyecan verici ürünler sunmak istiyoruz" dedi. "Onların yaşam tarzları; ürünlerimizi nasıl ürettiğimize ve müşterilerimizin hayatlarının tüm yönlerine nasıl gerçekten odaklandığımıza, hedeflerine ulaşmaları için sadece en iyinin ellerinde olmasını sağlamaya çalıştığımız vizyonla paralel gidiyor."

Razer İş Geliştirme Direktör Yardımcısı Addie Tan, “Bu özel koleksiyonu oyun topluluğumuza sunmak için TUMI ile ortak olmaktan heyecan duyuyoruz” diyor. Hayranlarımızın aktif yaşam tarzları olduğunu ve bazen hareket halindeyken değerli savaş istasyonlarını yanlarında taşımak zorunda kaldıklarını biliyoruz. Bu nedenle, hareket halindeyken bile kazanmaya devam edebilmeleri için onları, çok yönlülük ve işlevsellik arasında bir denge sunarak yüksek kaliteli seyahat ekipmanlarıyla donatmak istedik."

TUMI | Razer sınırlı üretim kapsülü dünya çapındaki Select TUMI mağazalarında, TUMI.COM, Razer.com, Select Razer China Mağazalarında ve TMall ve JD (Çin) gibi seçkin özel perakendecilerde satışa sunulacak.

Sonraki Haber

Forum