Tüketici memnuniyetinde birinci!
Dizüstü ve masaüstü bilgisayarlarda en yüksek tüketici memnuniyetini hangi marka sunuyor?
Technology Business Research (TBR) sonuçlarına göre, Lenovo, dizüstü ve masaüstü bilgisayarlarda tüketici memnuniyetinde + 5 puan ile en yüksek dereceyi elde ederek birinci oldu.
Lenovo, 2009 yılının son iki çeyreğinde Technology Business Research (TBR) tarafından "Kurumsal Bilişim Teknolojisi Satın Alma Davranış Biçimleri" ve "Tüketici Memnuniyeti" araştırmalarında birinci seçildi.
Rapor, Lenovo'nun yüksek kalite ThinkPad dizüstü bilgisayar ve ThinkCentre masaüstü bilgisayarları için gerçekleştirdiği ürün tamiri, telefonla destek gibi hizmetler sonucu gelişen yüksek tüketici memnuniyetini vurguluyor. Lenovo, rakipleri arasından sıyrılarak + 5 puan ile en yüksek dereceyi elde eden şirket oldu.
Kalite, sağlamlık, güvenilirlik...
Lenovo Think Ürün Grubu'nun Kıdemli Başkan Yardımcısı Peter Hortensius konuyla ilgili olarak şu açıklamalarda bulundu: "Bu alanda bir bilgisayar sağlayıcı firma olarak birinci sıraya çıkmamız, aynı zamanda yenilikçi ve başarılı ürünlerimizi üstün hizmet kalitesiyle tüketicilerimize sunduğumuz gerçeğini de göstermektedir. ThinkPad dizüstü ve ThinkCentre masaüstü bilgisayarlarımızı güçlü teknik telefon desteği ve genişletilmiş hizmet ağımızla sunmaya devam ederken bilgisayar teknolojileri çözümünde liderliğe ulaşmayı hedefliyoruz"
Technology Business Research (TBR) Başkanı Jon Lindy "Tüketici memnuniyetini sağlayan önemli noktaları belirledik. Tüketicinin ürün ile yaşadığı mutluluk, sağlamlık, kalite, güvenilirlik ve güçlü tüketici desteği bu noktaları oluşturuyor. Lenovo, bu bağlamda tüm bu kategorilerde müşterileri için kaliteli hizmet ve ürün sağlayan bir şirket olarak büyük başarıya ulaşmıştır." dedi.
Basın bülteninden derlenmiştir