Televizyon artık öldü mü?

Önce internet, sonra da indirilebilir içerik... Televizyona harcanan paraların sonu mu geldi?

Televizyonun yavaş yavaş hayatlarımızdan çıkması ve yerine internetin girmesi artık kabullendiğimiz bir durum. Nitekim bu durum o kadar ciddi ve önemli ki Capcom isimli oyun firmasının ürün müdürü Karl Reader, MCV'ye verdiği bir röportaj esnasında indirilebilir içeriklerin, televizyona harcanan emek ve paradan çok daha etkili olduğunu söyledi.

Bu durumu birazcık açmak içinse firmanın uzun zamandır üzerinde çalıştığı Dead Rising 2 isimli oyunu ele aldı. Oyun çıkmadan önce özel bir indirilebilir demo yapan Capcom, Xbox üzerinden oyununu 400 Microsoft Puanı karşılığında kullanıcılarıyla çoktan buluşturdu.

Oyunun Xbox'a koyulduğu ilk hafta 300.000, ikinci haftayasa yarım milyonu geçen bir satışı olması, Reader'ın şu sözleri söylemesini sağladı: Reader; "İndirilebilir içerik şu anda bu sektörün sahip olduğu en ölümcül silah, televizyon için harcayacağımız milyonlarca sterlin'lik para ve emek artık bizi yoruyor." dedi.

Sonraki Haber

Forum