Şirketlerin Teknolojisini Cebe Sığdıran Hizmet: ITOC

Şirketlerin teknolojiye açılan penceresi olan ITserv, ilk yerli ve milli yazılım sertifikalı izleme ürünü ITOC ile kurumlara 7/24 tüm teknoloji altyapılarını kontrol imkanı sunuyor.

Türkiye’de şirketlerin teknolojiye açılan penceresi olan ITserv, ilk yerli ve milli izleme yazılımı sertifikasına sahip ürünü ITOC (IT Operation Center) ile kurumlara hız kazandırıyor. ITOC, kurumlara 7/24 her an ve yer yerden akıllı telefon, tablet veya bilgisayar üzerinden altyapılarını izleme ve uzaktan müdahale edebilme imkanı veriyor.

ITGroup bünyesindeki ITserv, Türkiye’de IT yöneticileri için yeni bir teknoloji penceresi olacak alanında ilk yerli ve milli sertifikalı yazılım ürünü olan ITOC’u kısa süre önce kullanıma sundu. Düzenlenen basın toplantısında ITOC’u, ITGroup CEO’su Mehmet Ertan Erdoğan, ITserv Genel Müdür Yardımcısı Abide Kansu Erimer, ITserv Kurumsal Çözümlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Dikmen ve ITserv Teknik Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kerem Çebi tanıttı.

ITOC özellikle anında müdahale gerektiren durumlarda sorunları tespit ederek çözümü hızlandırıyor. Üstelik bunu tek bir noktadan akıllı telefonlara kurulan uygulamayla yapıyor.

ITGroup bünyesindeki ITserv’ün Türkiye’deki şirketleri tamamen yerli yazılımlar ve global çözümlerle dijital dünyaya taşıdığını belirten ITGroup CEO’su Mehmet Ertan Erdoğan, şöyle konuşuyor: “Bu yıl kurumlara sunduğumuz ITOC, kullanıcılarını rekabette öne çıkarıyor. Rakip global yazılımlara göre yüksek tasarruf sunan ITOC ile kurumlar zaman ve para kaybı yaşamadan faaliyetlerini sürdürebiliyor. ITGroup olarak yerli yazılımlarla şirketleri dünyada teknoloji liginde üst sıralara çıkarmaya devam edeceğiz.”

ITOC nasıl çalışıyor?

ITOC uygulaması kurumların sistemine entegre edildiği andan itibaren şirket altyapısında bulunan network, enerji, server, depolama, iklimlendirme ve benzeri ekipmanları hemen keşfediyor. Bu keşfin ardından cihaz ve yazılımlarda olası yaşanan problemleri gerçek zamanlı olarak tespit ederek ilgili yöneticilere bildiriyor. Hatta istenirse düzeltilmesi için operasyonel destek sunuyor. Çıkan olası problemlerde tüm çalışanlara bildirim gitmesi yerine sadece, ilgili departman görevlilerine gerekli alarm ve bildirim mesajları gönderiliyor. Tüm bu iş süreçlerini Android & iOS uyumlu mobil cihazlar üzerinden yönetme imkanı tanıyan ITOC uygulaması sistem ve network altyapılarını 7/24 istenilen zaman ve istenilen yerden izleme esnekliği sağlıyor.

Londra ve Dubai’ye ofis açıyor

Bir mühendislik şirketi olan ITserv, sahip olduğu yetenekler ve uzman kadrosu ile IT sektörüne yönelik geliştirdiği yazılımlarla beraber; işletmelerin ihtiyaç duyduğu çözümleri A’dan Z’ye kendi kadrosuyla sunuyor. Halen 40 binin üzerindeki kullanıcıya hizmet veren ITserv’ün hedefi bu yıl global bir markaya dönüşmek. Bu hedefle bu yıl sonuna kadar Dubai ve Londra ofislerini açarak hizmetlerini Avrupa ve Orta Doğuya doğrudan ulaştıracak.

“Sahip olduğumuz yazılım ve çözümlerimizle yurtdışında ciddi bir ivmelenme bekliyoruz” diyen Erdoğan şöyle devam ediyor: “ITserv Teknoloji Hizmetleri öncelikle entegrasyon dünyasına yönelik yazılımlar geliştiriyor. Ama bu hizmet ağını çok daha farklı kollara da taşıyoruz. ITOC’la beraber farklılaşıyoruz. Yakın zamanda bir servis masası yazılımını daha bitireceğiz. Aynı zamanda sektöre yönelik birkaç yazılım planımız daha var. Daha önce Avrupa’da ve Türk Cumhuriyetlerin’de çalışmamız oldu. Aynı zamanda Katar’da da projeler gerçekleştirdik ve gerçekleştirmeye de devam ediyoruz. Özellikle Türkiye kökenli globalde hizmet veren firmaların da çözüm ortağı olarak daha önce Portekiz’de iki veri merkezi kurulumu gerçekleştirdik. Aynı müşterimizin Ekvador’daki lokasyonuna da hizmet veriyoruz. Katarda yerel sistem entegratörleriyle, müşterilerle çalışıyoruz. Birçok projenin içerisindeyiz. Yurtdışı projelerle de büyümeye devam edeceğiz.”

2022 sıçrama yılı olacak

ITserv için 2022’nin bir sıçrama yılı olması hedefleniyor. Şirketlerin uzaktan çalışmaya geçişiyle beraber alışılmamış bir sürecin içine girildi. Ancak ITserv’in müşterileriyle birlikte oluşturduğu alt yapılar ve bu alt yapılara ait çözümler sağlıklı bir hizmet verildiğini ortaya koydu.  Pandeminin ilk senesinde yaklaşık olarak %100’e yakın bir büyüme gerçekleştiren ITserv’ün müşterilerinin tamamını uzaktan çalışma döneminde sorunsuz bir şekilde çalıştı. 2022 yılında da yeni projelerle büyümeye devam edilmesi hedefleniyor.

ITOC Hakkında detaylı bilgi için: https://itoc.com.tr/videolar/

Sonraki Haber

Forum