SharkNinja Türkiye Pazarına Giriş Yaptı
İki markayı aynı çatı altında bir araya getiren 11 milyar dolar pazar değerine sahip SharkNinja, Türkiye pazarına giriş yaptığını duyurdu.
SharkNinja, Karaca Grup ortaklığıyla Türkiye pazarına girdi. Amerika merkezli SharkNinja, yeni teknolojileriyle Türk tüketicisi ile buluşacak.
SharkNinja çatısı altında yer alan, İngiltere ve Amerika’nın en çok satılan elektrikli süpürge markası Shark, aynı zamanda saç bakım ürünleri ve hava temizleyicilerle çeşitli ev ürünleri sunuyor. Amerika’nın 1 numaralı mutfak aletleri markası Ninja ise blender'lardan airfryer'lara kadar farklı teknolojilerle geliyor.
SharkNinja, küçük elektrikli ev aletleri kategorisinde birçok ilke imza atmış durumda. Marka, elektrikli süpürgelerinde auto-empty özelliğiyle toza maruz bırakmadan hazneyi otomatik boşaltan bir teknolojiyi sunarken, güzellik kategorisinde saç şekillendirici ve kurutma makinesini tek bir üründe buluşturuyor.
Shark’ın hava temizleyicileri ise filtre değiştirme ihtiyacına son vermeyi hedefliyor. Ninja’nın dikey çift hazneli ve alandan tasarruf sağlayan airfryerları yemek yapmayı pratikleştirirken, BlendSense teknolojisi ile geliştirilen blender'lar malzemenin özelliğine göre hızı, zamanı ve gücü otomatik olarak ayarlayabiliyor.
SharkNinja Türkiye Genel Müdürü Galip Bağcı, “Dünya çapında 32 ülkede, 31 farklı ürün kategorisinde faaliyet gösteren, ev eşyaları sektöründe devrim yaratan SharkNinja’nın Karaca Grup ortaklığıyla Türkiye pazarına girmesinden mutluluk duyuyoruz. Sektör lideri iki markayı aynı çatı altında bir araya getiren, 11 milyar dolar pazar değerine sahip SharkNinja’nın, 4.500’ü aşkın patentli teknolojisiyle tasarlanan ulaşılabilir ürünlerini Türk tüketicilerle buluşturuyoruz.” dedi.
SharkNinja’nın ev aletleri, ilk olarak Karaca mobil uygulamasında ve Karaca'nın web sitesinde, çok yakında da SharkNinja mağazalarında, web sitesindeve teknoloji mağazalarında yer alacak.