Sevilen Çukur Oyuncusu Aras Bulut İynemli Vodafone'un Yeni Reklam Yüzü Oldu
Sunduğu teknolojilerle her gün yaklaşık 25 milyon insanın hayatına dokunan Vodafone, marka iletişiminde yeni bir döneme giriyor. Vodafone, önümüzdeki dönemde tüm reklamlarında teknoloji-insan birlikteliğiyle yazılmış hikâyelere yer verecek. Vodafone'un yeni reklam yüzü ise sevilen sanatçı Aras Bulut İynemli olacak.
Türkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet
gösteren Vodafone, marka iletişimi
çalışmalarında yeni bir döneme giriyor. Sunduğu teknolojilerle her
gün yaklaşık 25 milyon insanın hayatına dokunan Vodafone,
önümüzdeki dönemde tüm reklamlarında teknoloji-insan
birlikteliğiyle yazılmış hikâyelere yer verecek. Sevilen sanatçı
Aras Bulut İynemli'nin Vodafone müşterilerinin deneyimlerinden yola
çıkan hikâyeler anlatacağı reklamlarda, teknolojiyi değerli kılan
unsurun insan olduğu mesajı verilecek. Vodafone'un yeni reklam yüzü
Aras Bulut İynemli, televizyon reklamlarının yanı sıra radyo,
açıkhava, özel dijital projeler, mağaza içi görünürlük gibi tüm
iletişim mecralarında yer alacak.
Vodafone'un yeni marka vaadinin tanıtıldığı online toplantıda konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, şunları söyledi:
"Vodafone olarak, amaç odaklı bir şirket olma
vizyonuyla faaliyet gösteriyoruz. Yaptığımız her işin bir amaca
hizmet etmesi gerektiğine inanıyoruz. İnsan odaklı bir marka olmak,
en temel amacımız, diyebilirim. Her şeyin hızla dijitalleştiği
dünyamızda, doğrudan müşteri ihtiyaçlarına yanıt veren,
müşterilerimizin hayatını kolaylaştıran çözümler sunmaya
odaklanıyoruz. Bu noktada en büyük hassasiyetimiz, sunduğumuz
çözümlerin günlük hayatta kullanılabilir ve işe yarayan
teknolojiler içermesi. Teknolojimizle her gün yaklaşık 25 milyon
insanın hayatına dokunuyoruz. İnsan-teknoloji birlikteliğiyle
yazılmış milyonlarca hikâyede pay sahibi olmaktan mutluluk
duyuyoruz. Yeni iletişim rotamızda, teknoloji ve insanın yan yana
gelmesiyle ortaya çıkan hikayelere 'Senin teknolojin, senin
hikâyen' mesajıyla yer vereceğiz. Reklam yüzümüz, sevilen
sanatçımız Aras Bulut İynemli olacak. Yeni dönem reklamlarımız için
kullanıcı deneyimlerinin anlatılmasına dayalı bir kurgu oluşturduk.
Müşterilerimize 'teknolojimizi değerli kılan aslında sizlersiniz'
diyoruz. Vodafone olarak, bugüne kadar olduğu gibi gelecekte de
ilhamını müşteriden, gücünü inovasyondan alan ürün ve servisler
sunarak tüketicilerimizin hayatını kolaylaştırmaya devam
edeceğiz."
Aras Bulut İynemli ise şöyle konuştu:
"Oyuncular olarak, hikâyelere hizmet ediyoruz; işimiz, hikâye
anlatmak. Hikâyelerin inanılmaz bir gücü olduğuna inanıyorum. Bu
işbirliğinin benim için bir diğer güzel yanı da teknoloji vurgusu.
Kendi adıma, günlük hayatımda işimi kolaylaştıracağına inandığım
her teknolojiyi kullanıyorum. Vodafone'un reklamlarında aslında
hepimizin her gün yaşadığı, başrolünde teknoloji ve insanın olduğu
hikâyeler anlatacağım. Bu güzel işbirliği için çok mutluyum.
Heyecanlı ve keyifli bir sürecin bizi beklediğine
inanıyorum."
16,5 milyon dijital müşteri, 700 milyon dijital etkileşim
Online toplantıda Vodafone ürün ve servislerine ilişkin bazı veriler de paylaşıldı. Buna göre, Vodafone Yanımda, Online Self Servis ve Vodafone TV gibi dijital kanalları kullanan aylık aktif müşteri sayısı 16,5 milyona ulaşırken, bu müşterilerin aylık toplam etkileşimi 700 milyon oldu. Vodafone müşterilerinin tüm ihtiyaçlarını tek platformdan karşılayabildiği Vodafone Yanımda uygulamasının kullanıcı sayısı 13 milyona yükselirken, Vodafone'un e-ticaret platformu Vodafone Yanımda Fırsatlar Dünyası'nın kullanıcı sayısı 9 milyonu aştı. Vodafone TV uygulaması 3 milyon kez indirilirken, kullanıcı sayısı 1 milyona ulaştı. Vodafone TV üzerinden EBA TV'yi takip eden kullanıcı sayısı ise 300 bini aştı. Diğer yandan, Vodafone Evde İnternet kullanıcı sayısı 1,1 milyon oldu.
TOBi'den 4 milyonu aşkın sohbet
Vodafone'un diğer dijital servislerinde de benzer artışlar
gözlemlendi. Vodafone'un dijital kişisel
asistanı TOBi, aylık 2
milyon tekil kullanıcıya ulaşırken,
toplam 4 milyonu aşan sohbet
gerçekleştirdi. İnternetinden yemeyen popüler video, müzik, sosyal
medya ve iletişim uygulamalarının bir araya
getirildiği Vodafone Pass paketlerinden
yararlanan toplam kullanıcı sayısı 3,7
milyon oldu. Bağlantılı bir araba güvenlik cihazı,
evcil hayvan takip cihazı, çanta takip cihazı ve akıllı çocuk
saatinden oluşan V-Yaşam ürünlerinden
yararlanan kullanıcıların sayısı 50
bine yaklaşırken, Vodafone'un yeni nesil mobil cüzdan
uygulaması Vodafone Pay'i 2 ayda
50 bin kullanıcı indirdi.
1 yıllık sözleşme imzalandı
Vodafone, yeni dönem reklamları için Aras Bulut İynemli ile 1 yıllık sözleşme imzaladı. Reklamlarda teknoloji ve insanın bir araya gelmesiyle ortaya çıkan hikâyeler anlatılacak. İynemli'nin rol aldığı ilk Vodafone reklam filmi 27 Ekim itibarıyla yayınlanmaya başlayacak.