Samsung'tan Tam Sayfa Özür!
Müşterilerinin gözündeki yerini geri kazanmak isteyen Samsung, bunun için hiçbir şeyden çekinmediğini gösterdi!
Samsung, ABD'nin önde gelen gazetelerinde yayınladığı tam sayfalık ilanlarla Galaxy Note 7 müşterilerinden özür diledi.
Wall Street Journal, New York Times ve Washington Post'ta yer alan ilanlarda firma "gerçekten üzgün" olduğunu söylerken "sınıfının en iyisi güvenlik ve kaliteyi" sunmakta başarısız olduğunu kabul etti. Korean Herald'a göre Samsung, Note 7'nin pilinin patlamasının nedenlerini, donanımdan yazılıma, çok detaylı biçimde tekrar araştırma sözü veriyor.
Ağustos'ta piyasaya sürülen telefonun aşırı ısınıp, pildeki bir sorun nedeniyle yandığı anlaşılmıştı. Eylül'de milyonlarca ürünün geri çağrılmasının ardından değiştirilen telefonların da aynı sorunu yaşaması üzerine Samsung, Note 7'nin üretimini durdurma kararı almıştı.
Şu ana dek zor günler geçiren Samsung, yaşananların etkisini üçüncü çeyrek gelirlerindeki düşüşle ciddi biçimde hissetti. Bu sırada firmanın çamaşır makinelerinin 34 modelinin geri çağrılması, firmanın yüzünün iyice kızarmasına neden oldu. Güney Koreli firmanın patlama riski nedeniyle şimdiye kadar ABD'de 2,8 milyon çamaşır makinesini geri çağırdığı biliniyor.
Samsung'un şu sıralar durumu kontrol altına almak üzere çalıştığı ve kullanıcılarına güven aşılamak istediği açık. Firma, güvenliğin "en üst öncelikleri" olduğunu tekrarlarken kullanıcılarının desteği için teşekkür ediyor ve yaşananlar için tekrar özür diliyor.