Samsung'dan Akıllı Telefonlar İçin 1 Saatte Hızlı Servis
Samsung, akıllı telefon müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda, kesintisiz hizmet stratejisine göre şekillendirdiği Akıllı Servis hizmeti ile kolay ve hızlı bir servis sunuyor.
Müşteri deneyimi dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan
Awards International 2021 Türkiye Müşteri Deneyimi
Yarışması'nda iki birincilik ödülüne layık görülen Samsung
Türkiye, mobil cihazlar için uyguladığı "Akıllı
Servis" konsepti ile servis hizmetinde de farkını ortaya
koyuyor.
Samsung Türkiye'nin mobil cihazlar için hayata geçirdiği, randevu alınmaksızın hizmet veren Akıllı Servis merkezlerinde müşteriler, Samsung'un geliştirdiği yazılım sayesinde hemen bir danışman tarafından karşılanıyor, kendilerine isimleri ile hitap edilerek hizmet alacakları masalara davet ediliyorlar. Samsung Akıllı Servis merkezlerinde müşteriler, özel eğitim almış danışmanlardan destek alırken genellikle her dört talepten biri ortalama 10 dakika içinde çözülüyor. Müşteri ve danışman yüz yüze iletişim halinde olduklarından, cihaz müşteri ile birlikte kontrol ediliyor ve müşteri de çözümün bir parçası olabiliyor. Onarım gerektiren durumlarda ise müşterilerin taleplerinin ortalama yüzde 90'ı 1 saat içerisinde çözülebiliyor. Cihazın onarımı eğer 1 saati aşarsa, kesintisiz hizmet stratejisi gereği müşteriye yedek telefon sunuluyor. Cihaz değişimi gerektiren durumlarda ise eski cihaz tüm aksesuarları barındıran ve kutusu kapalı kullanılmamış yeni bir cihazla değiştiriliyor.
"Akıllı Servis hizmetimiz sayesinde müşteri memnuniyeti yaklaşık yüzde 95'e ulaştı"
Samsung Türkiye Satış Sonrası Servis Direktörü Erbil
Topgül, "Samsung olarak akıllı telefonların hayatın her
alanında son derece yoğun kullanıldığı ve önem arz ettiği bu
dönemde, önceliğimiz müşterilerimize kesintisiz bir iletişim
deneyimi sağlamak ve gelişen dijital destek kanallarımızla
müşterilerimizin servis hizmetlerinden yararlanırken yaşadıkları
deneyimi geliştirmek. Bu kapsamda müşterilerimize birçok fiziksel
ve dijital kanalda hizmet veriyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına
göre cep telefonlarını kullanmalarını ve iletişimlerine kaldıkları
yerden devam etmelerini sağlayan 'kesintisiz hizmet' stratejisini
'Akıllı Servis' hizmetimizle uyguluyoruz. Bu hizmetimizi akıllı
telefon kullanan müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre kesintisiz
hizmet stratejisine göre şekillendirdik. Servislerimizin bu yeni
konseptle hizmet vermeye başlamasından sonra servis
merkezlerimizden hizmet alan müşterilerimizin memnuniyeti yaklaşık
yüzde 95'e ulaştı. Kesintisiz iletişim stratejimize paralel olarak
çağrı merkezi, canlı destek, Samsung Members uygulaması, Samsung
Forum, uzaktan bağlantı ve web sitemizin destek içerikleriyle de
müşterilerimizin her zaman yanındayız." dedi.
Tüm hijyen tedbirleri de alınıyor
Merkezlerde tüm bu hizmetler verilirken gerekli tüm hijyen tedbirleri de alınıyor. Servise girmeden önce müşterilerin maskelerinin takıldığından emin olunuyor ve müşteriler içeriye ateşleri ölçülerek alınıyor. Sosyal mesafe kurallarına uyulması için uyarılar yapılırken masalar da sosyal mesafe kurallarına göre yerleştiriliyor. Danışmanlar hijyen tedbirlerine uygun olarak maske ile işlem yapıyorlar. Mobil cihazlar teslim alınırken ve teslim edilirken dezenfekte ediliyor. Tüm bunların yanı sıra servisler düzenli aralıklarla dezenfekte ediliyor.