Samsung Müşteri Deneyimini Farklı Bir Boyuta Taşıyor
Zaman içerisinde gelişen trendler, teknolojik gelişmeler ve tüketici ihtiyaçları ile beraber Samsung Müşteri Hizmetleri de yenilikçi uygulamalarını geliştirmeye devam ediyor.
Teknolojinin her alanında kullanıcıların yanında olan
Samsung, müşteri hizmetleri alanında sunduğu
yeniliklerle de farklılaşmaya devam ediyor. Müşterilerine sadece
satış sonrası değil, satış öncesinde de müşteri destek uzmanları
ile yardımcı olan Samsung, online satış mağazası üzerinden anlık
olarak hizmet sağlıyor.
Samsung müşteri hizmetleri ile kullanıcılarının her zaman yanında
2018 yılından itibaren sunulan bu hizmet, özellikle Kovid-19 sürecinde tüketiciler tarafından daha yoğun bir şekilde tercih ediliyor. Sosyal izolasyon ve sokağa çıkma yasakları sebebiyle evlerde daha çok zaman geçirmeye başlanılan ve mağazaların geçici olarak kapalı olduğu dönemde, tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarında da önemli değişiklikler oldu. Online satış kanallarına olan talebin artması, Samsung e-promotör ekibinin de işlem hacimlerine yansıdı. Mağazalarda çalışan promotörleri online tarafta artış olduğu için e-promotör olarak konumlandıran Samsung bu sayede müşterilerin ihtiyaçlarını daha hızlı bir şekilde karşılama başarısı da gösterdi.
Samsung'un sunduğu e-promotör hizmeti herhangi
bir online alışveriş tecrübesinden çok daha farklılaştırılmış bir
şekilde tasarlandı. Bu hizmet sayesinde shop.samsung.com adresine giren
tüketiciler, Samsung ürünlerini incelerken soru ve destek
taleplerinden, satın alma süreçlerine hatta ürünlerin adreslerine
teslim edilmesine kadar e-promotör ekiplerinden yardım
alabiliyor.Fiziksel mağaza içinde alınan hizmet gibi bütün satış
destek çözümlerinden yararlanabilen tüketiciler, e-promotör ekibi
ile birlikte işlemlerini adım adım gerçekleştirebiliyor.
Online alışveriş işlem olmaktan çıkıp bir deneyime dönüşüyor
Tüketiciler e-promotörlerin yardımıyla, yazışarak veya telefon ile görüşme yaparak ihtiyaçlarına çözüm bulabiliyor. Müşteriler ürünü satın almaya karar verdiklerinde de güvenli sesli yanıt sistemi üzerinden veya web sayfasından satın alımı gerçekleştirirken, arka plandaki tüm koordinasyon ve takip e-promotör ekiplerince yapılıyor. Farklılaşmış ve uçtan uca tasarlanmış olan bu süreçler sayesinde müşterilerin online alışverişleri işlem olmaktan çıkarak bir deneyime dönüşüyor.
Samsung Müşteri Hizmetleri değişen ihtiyaçlara ve çağın gerekliliklerine cevap veriyor
Çağın getirdiği değişliklere uygun çözümleri kullanıcıları ile
buluşturan Samsung, değişen ihtiyaçlara göre
çeşitli geliştirmeler yapıyor. Uzun yıllardır hizmette olan "İşitme
Engelliler" için sunulan video görüşme hizmetini
Kovid-19 döneminde bütün tüketicilerin kullanımı
için geliştiren Samsung,tüketicilerin kendi cep telefonları
aracılığıyla evlerindeki beyaz eşya ve elektronik eşyaları için
destek uzmanları tarafından kapsamlı hizmet alabiliyor. Sunulan
hizmet sayesinde kullanıcılar sorunlarına
çözüm bulurken, müşteri taleplerinin de yüzde 80'i servis
ziyaretine gerek olmadan çözüme kavuşturuluyor. Müşterilerden
alınan geri bildirimler, sunulan hizmetten memnun kalındığı
sonucunu gösteriyor.