Samsung Galaxy S22 kullanıcıları, ekranda yaşanan can sıkıcı bir sorunu rapor etmeye başladı
Samsung Galaxy S22'lerde yeni sorun: Netflix ya da Amazon Prime Video gibi hizmetlerde, telefonun ekranı can sıkıyor...
Etkileyici özelliklerine rağmen, Galaxy S22’nin başlangıcı oldukça zorlu oldu ve yeni ürün yazılımı güncellemeleri, kullanıcı deneyimini iyileştirmeye ve serinin yayınlanmasından aylar sonra sorunları gidermeye devam ediyor. Şimdi de Avrupa'daki resmi Samsung Topluluk forumlarına giriş yaparak yeni bir sorunu açıklayan bazı Galaxy S22 kullanıcıları görünüyor.
Birkaç Galaxy S22 kullanıcısı, adaptif ekran ve Amazon Prime ve Netflix gibi uygulamalarla ilgili sorunlar bildiriyor. Etkilenen müşteriler, Netflix veya Amazon Prime'dan içerik akışı yaparken bile, Galaxy S22'nin uyarlanabilir ekranının kısa bir süre kullanılmadığında daha düşük bir yenileme hızına geçtiğini söylüyor.
Görünüşe göre Galaxy S22'nin adaptif yenileme hızı sistemi, Netflix ve Amazon Prime'da (ve muhtemelen diğer uygulamalarda) video oynatıldığını algılamıyor ve pil ömründen tasarruf etmek için dinamik olarak daha düşük bir yenileme hızına geçiyor. Ne yazık ki bu pil tasarrufu aynı zamanda video deneyiminin kesintiye uğramasına sebep oluyor.
Şu anda Samsung forumlarındaki ilgili şikayetlerin sayısı çok fazla değil. Ancak ilerleyen günlerde neler olacağını kestirmek pek kolay görünmüyor.