Samsung Electronics Cannes LIONS 2016'da 29 ödül aldı
Samsung, Cannes LIONS 2016'da yılın en yaratıcı şirketi ödülü de dahil 29 ödül kazandı.
Samsung Electronics, tüketici odaklı kampanyalara planlı bir şekilde odaklanarak pazarlamada yaratıcılık ve mükemmelliğe düzenli olarak sağladığı katkı ile kısa süre önce düzenlenen Cannes LIONS Uluslararası Yaratıcılık Festivalinde "Pazarlama Alanında Yılın En Yaratıcı Şirketi" (Creative Marketer of the Year) ödülü de dahil olmak üzere tam 29 ödül kazandı.
Samsung, her biri şirketin insanların yaşamlarını zenginleştirmeye ve yenilikçi teknoloji ve ürünler yoluyla daha iyi bir dünya yaratmaya yönelik vizyonunu göstermek için tasarlanmış on bir eşsiz pazarlama kampanyası sayesinde ödüle layık görüldü. Şirketin yaratıcılığa olan derin bağlılığı ve kampanyalar kapsamında ilham veren pazarlaması, Samsung'un "Pazarlama Alanında Yılın En Yaratıcı Şirket" olarak ödüllendirilen ilk Koreli şirket olmasını sağladı. Samsung Electronics Mobil İletişimden Sorumlu Küresel Pazarlama Başkan Yardımcısı Younghee Lee, "Dünyanın pazarlama alanındaki en prestijli ödülü olan "Yılın En Yaratıcı Şirketi" ödülü, Samsung'un tüm pazarlama çalışanları ve ajansları arasındaki yakın işbirliğinin sonucunda kazanıldı. Samsung'u en sevilen marka haline getirmeye yönelik ana amacımız doğrultusunda anlam taşıyan yenilikler ve insan odaklı pazarlama kampanyaları sunarak, Samsung'un marka felsefesini genişletmeye odaklanmayı sürdüreceğiz," dedi.
Samsung'un ödüle layık bulunan kampanyalarından ikisi olan brainBAND ve Voices of Life (Yaşamın Sesleri) şirketin daha geniş kapsamlı ve büyük yankı uyandıran Launching People marka kampanyasının bir parçasıydı. Launching People, sosyal değerleri temsil etmesi ve tüketicileri, hayallerini gerçeğe dönüştürecek fikirlerini Samsung ile paylaşmaya yönlendiren yenilikçi yaklaşımından ötürü geçen yılın Cannes Lions ödülleri de dahil olmak üzere yaratıcı dünyada ün kazandı.
Beyin sarsıntısına kafa tutan yenilik: brainBAND
Yüksek darbe potansiyeli olan spor dallarında beyin sarsıntılarını önlemek ve izlemek için tasarlanmış giyilebilir bir çözüm olan brainBAND, festivalin ana kazananlarından biriydi. Bu kampanya, Yeni Teknoloji Kullanımı kategorisinde Altın ödül de dahil olmak üzere tam altı ödül kazandı.
Voices of Life (Yaşamın Sesleri) küvözdeki bebekleri annelerine yaklaştırıyor
Kuvözdeki prematüre bebeklerin annelerinin sesini ve kalp atışlarını dinleyerek kendilerini annelerine daha yakın hissetmelerini sağlayan uygulama çözümü Voices of Life (Yaşamın Sesleri) ise dokunaklı öyküsüyle Çevrimiçi Video kategorisinde Gümüş ödüle layık görüldü.
Görme engellilere Blind Cap ile yüzme özgürlüğü
Görme engelli yüzücüleri havuzun sonuna yaklaştıklarında uyaran bir giyilebilir bant ve boneden oluşan Blind Cap (Görme Engelliler için Bone) Yakınlaştığında Etkinleşme kategorisinde Altın ödül de dahil olmak üzere iki ödül kazandı. Pek çok görme engelli yüzücünün derecelerini geliştirmelerine yardımcı olan ve İspanyol Paralimpik Komitesi tarafından onaylanan cihaz, Samsung'un resmi sponsoru olduğu bu yılın Rio Paralimpik olimpiyatlarında kullanıma hazır olabilecek.