Samsung'a Büyük "Marka Bağlılığı" Şoku: 7 Basamak Birden Düştü
Bu sene telefon alanında zorlandığı gözlenen Samsung, bir araştırmaya göre ABD'de tüketicilerin "acımasız davranışının" kurbanı oldu.
Telefon piyasasında bu sene hız kaybeden
Samsung, yeni yayınlanan bir marka bağlılığı
araştırmasına göre ABD'de bu alanda büyük bir kayıp yaşadı.
Araştırmaya göre Samsung, ABD'de marka bağlılığında üçüncü
sıradan onuncu sıraya düştü. Firmanın en büyük rakibi Apple ise
sekizinci sıradan dördüncü sıraya yükseldi. Şu an Domino's
Pizza ve Disney gibi firmaların marka
bağlılığında Samsung'u geçtiği gözleniyor. Samsung'un yaşadığı bu
kaybı hemen telafi etmek isteyeceği kesin.
Bu düşüşe rağmen Samsung'un Galaxy telefonları, gözden düşmekten oldukça uzak. Firmanın 5G alanında ABD'de başarılı olduğu da bir gerçek (bu konuda tek olsa da).