Samsung'a Büyük "Marka Bağlılığı" Şoku: 7 Basamak Birden Düştü

Bu sene telefon alanında zorlandığı gözlenen Samsung, bir araştırmaya göre ABD'de tüketicilerin "acımasız davranışının" kurbanı oldu.

Telefon piyasasında bu sene hız kaybeden Samsung, yeni yayınlanan bir marka bağlılığı araştırmasına göre ABD'de bu alanda büyük bir kayıp yaşadı.Microsoft Surface Duo Parçalandı, İçinden Çıkanlar ÜzdüiFixit, Microsoft'un katlanabilir cihazı Surface Duo'yu da parçalarına ayırdı.

Araştırmaya göre Samsung, ABD'de marka bağlılığında üçüncü sıradan onuncu sıraya düştü. Firmanın en büyük rakibi Apple ise sekizinci sıradan dördüncü sıraya yükseldi. Şu an Domino's Pizza ve Disney gibi firmaların marka bağlılığında Samsung'u geçtiği gözleniyor. Samsung'un yaşadığı bu kaybı hemen telafi etmek isteyeceği kesin.Akrep Şeklindeki Bu Oyuncu Koltuğu, Görenleri Şaşırtacak Kadar FarklıCluvens firmasından, oyuncuların büyüleyecek bir koltuk: Akrep şeklinde (ve oyuncuları bir akrep gibi saran) IW-SK, muhteşem bir oyun deneyimi sunmaya aday.

Bu düşüşe rağmen Samsung'un Galaxy telefonları, gözden düşmekten oldukça uzak. Firmanın 5G alanında ABD'de başarılı olduğu da bir gerçek (bu konuda tek olsa da).

Sonraki Haber

Forum