Pazarama, yeni kredili alışveriş dönemini başlattığını duyurdu

Pazarama, tüketicilerine sunduğu farklı ödeme yöntemleri arasına bir yenisini daha eklediğini duyurdu.

Türkiye İş Bankası grup şirketlerinden Pazarama, “kartsız taksitli alışveriş” çözümleri sunan tüketici finansman şirketlerinden Zip Finansman A.Ş. ile önemli bir iş birliğine imza attığını duyurdu. Böylece Türkiye’de bulunan pazaryerleri arasında ilk defa Pazarama’da yer alan Zip ödeme yöntemi ile tüketiciler artık bir banka kartı/kredi kartı sahibi olmaya gerek olmadan kendilerine uygun taksit seçeneği ile kredili ödeme yapabilecekler. Bunun için tüketicilerin Pazarama üzerinden satın almak istedikleri ürünleri sepetlerine ekleyerek ödeme adımına gelip “Zip Alışveriş Kredisi ile Öde” yöntemini seçmeleri gerekiyor. Bu aşamada tüketiciler; eğer önceden tahsis edilmiş Zip limiti bulunuyorsa limitleri dahilinde alışveriş yapabiliyor, ya da Zip’le yeni tanışıyorsa Zip uygulaması üzerinden limit alarak alışverişlerini tamamlayabiliyor.

Pazarama tarafından yapılan açıklamaya göre, tüketicilere alışveriş yapabilme kolaylığı sunan Zip ödeme yöntemi ile tüketiciler; kredi kartı ihtiyacı olmadan, 18 aya varan taksit ve 3 aya varan erteleme seçeneğiyle, mevcut kredi limiti dahilinde %2.99’dan başlayan faiz oranları ile anında alışveriş yapma fırsatına sahip olurken, dosya masrafı ve sigorta yaptırma zorunluluğu olmaksızın kredi kullanımı yapmış oluyorlar. Kullandıkları kredinin ödemesini ise aylık olarak yapabiliyorlar. Bir alışveriş kredisi olarak konumlanan Zip, müşterilerine özel tahsis ettiği toplam kredi limiti dahilinde alışveriş yapılmasını sağlıyor.

Konu hakkında açıklamada bulunan Pazarama Genel Müdürü M. Bülent Kutacun, “Zip Türkiye ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği kapsamında, tüketicilerimize bütçelerine uygun, esnek ve kişiselleştirilebilir ödeme seçeneği ile ihtiyaçlarına daha kolay ulaşmalarını sağlamayı amaçladık. Türkiye’deki pazaryerleri arasında Zip’i ödeme yöntemleri arasında tüketicileri ile buluşturan ilk pazaryeri olduk. Ayrıca, bu iş birliği sayesinde Pazarama müşterileri Zip’le tanışırken, Zip’in kendi müşterilerini de Pazarama’yla buluşturmayı hedefledik. Müşterilerimizin mutluluğu ve faydalarına odaklanarak çalışmalarımıza devam edeceğiz,” dedi.

Zip Türkiye CEO’su Burak Elgin ise, “Pazarama ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği, Türkiye’de tüketici finansmanı alanında önemli bir yeniliği temsil ediyor. Zip Türkiye olarak, kullanıcılarımızın ihtiyaçlarına uygun, erişilebilir ve esnek finansal çözümler sunmaya devam ediyoruz. Pazarama’nın yenilikçi yaklaşımıyla güçlerimizi birleştirerek, tüketicilere banka kartı veya kredi kartı gerektirmeden alışveriş yapma özgürlüğü sağlıyoruz. Bu çözümümüz ile tüketicilerin alışveriş deneyimini geliştiriyor, teknoloji ve finansı bir araya getiren bu modelin, Türkiye’nin dijital dönüşüm sürecine önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Hedefimiz, dijital ekonomi ekosistemine değer katmaya devam ederken, daha geniş bir tüketici kitlesine ulaşarak hayatı kolaylaştıran dijital finansman çözümleri sunmaya devam etmek," dedi.

Sonraki Haber

Forum