Panasonic'ten Türkiye hamlesi
Dünyanın teknoloji ve elktronik devlernden Panasonic'in Türkiye atağı: İşte detaylar...
20 Ocak 2010 tarihi itibariyle faaliyetlerine başlayan Panasonic
Elektronik Satış A.Ş. (PTR) en yeni tüketici elektroniği ve işletme
sistemlerini Türkiye pazarına sunacak.
Panasonic Elektronik Satış A.Ş. (PTR) faaliyete geçiyor.
Panasonic Europe Ltd., Panasonic Denizaşırı Operasyonlar Kıdemli
Direktörü Hitoshi Otsuki, Panasonic Avrupa Yönetim
Kurulu Başkan ve CEO'su Laurent Abadie ve
Panasonic Elektronik Satış A.Ş. Ülke Direktörü Shigeo
Suzuki'nin katılımı ile gerçekleştirilen basın
toplantısında, İstanbul'da yeni bir ofis açarak Avrupa satış
operasyonunu genişlettiğini açıkladı.
Faaliyetlerine resmi olarak 20 Ocak 2010 tarihinde başlayan PTR, firmanın çeşitli ürünlerinin Türkiye'deki tüketici ve kurumsal müşterilere satışında ve pazarlamasında etkin rol oynayacak.
Gelişmekte olan bir pazar: Türkiye
Panasonic, İstanbul'daki yeni satış ofisinin açılışı ile büyüme stratejisini daha da hızlandırmayı hedefliyor.
PTR, VIERA düz ekran televizyonlar, LUMIX fotoğraf makineleri ve DECT telefonları da kapsayan şirket ürünleri portföyünün satışından ve desteklenmesinden sorumlu olacak. PTR, uluslararası satış ve yönetim alanında uzun yıllara dayanan tecrübesi ile Ülke Direktörü Shigeo Suzuki'nin liderliğinde, firmanın Türkiye pazarı için öncelikli ürünlerine yönelik bölgesel stratejiler geliştirecek ve tüm Türkiye'de dağıtım kanalları kuracak.
Düzenlenen basın toplantısında söz alan Suzuki, Avrupa'da en hızlı büyüyen pazarlardan biri olan Türkiye'de, Panasonic'in sahip olduğu potansiyel konusunda son derece heyecanlı olduklarını belirterek, "Ürün ve hizmetlerimizle Türk tüketicilerin yaşamlarına değer katmayı hedefliyoruz," dedi.
Türkiye fırsatlar sunuyor
Panasonic Europe Ltd. Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Laurent
Abadie ise, Türkiye'nin Panasonic operasyonlarının
gelişmesi ve büyümesi için büyük fırsatlar sunduğuna değinerek,
"Bir yandan Türkiye'ye ürün ve hizmetlerimizi sunarken diğer yandan
da müşterilerle ve dağıtım ortaklarıyla ilişki kurmayı heyecanla
bekliyoruz." şeklinde konuştu.
Merkezi Japonya'nın Osaka kentinde bulunan Panasonic, şirketin Japonya dışında da büyüme kaydetmesi için Türkiye gibi gelişmekte olan pazarlara odaklanıyor. Genç ve dinamik nüfusu ile Panasonic için büyük önem taşıyan Türkiye, firmanın büyüme stratejisinde anahtar rol oynayacak.
Panasonic hakkında daha fazla bilgi için: www.panasonic.net
Basın bülteninden derlenmiştir