Oyun ve Uygulamalar, 2020'nin Son Günlerini Yeni Bir Rekorla Kapattı
Kısıtlamalar nedeniyle evlerinden çıkamayan kullanıcılar, oyun ve uygulama harcamalarında muazzam bir rekora imza attılar...
Sensor Tower'ın analizine göre, Noel tatili boyunca yapılan
uygulama harcamaları 407,6 milyon doları buldu.
Bu, yeni bir rekor anlamına geliyor. Rekor, COVID-19 vakalarının
artışa geçmesi nedeniyle tatil dönemi boyunca tüm Dünya'da yeniden
başlatılan kısıtlamalar ve karantinalar sayesinde ortaya çıkmış
gibi görünüyor. Geçen yılın aynı döneminde, insanlar uygulamalara
100 milyon dolar daha az harcamışlardı.
Harcanan 407 milyon doların 295 milyon doları oyunlara ve 112 milyon doları akış hizmetleri gibi diğer uygulamalara gitti. 130 milyon dolar, Amerika'da harcandı. En çok satan mobil oyun Roblox olurken, oyun dışı harcamalarda aslan payını Disney Plus kaptı.
Küresel olarak ise Tencent'in Honor of Kings oyunu 10,7 milyon dolar kazanırken, TikTok 4,7 milyon dolar kar elde etti.