Outlook.com'u anlatırken Gmail'e sataştı!
Microsoft yeni e-posta hizmeti Outlook.com'u anlatırken Gmail ve Google'a bakın nasıl hedef aldı!
Microsoft'un yeni başlattığı Outlook.com hizmeti büyük ilgi yarattı. Şirketin açıklamasına göre başlangıcından sadece 6 saat sonra 1 milyonun üzerinde kullanıcıya ulaşan yeni hizmet ilginç özellikler sunuyor. Microsoft'a göre "Outlook mahremiyete önem veriyor – verilerinizin kontrolü sizin elinizde ve kişisel yazışmalarınız reklam için kullanılmıyor."
Bu, Google'ın Gmail hizmetinde sergilediği yaklaşım ile taban tabana zıt. Gmail'de yazışmalarınız otomatik olarak taranıyor ve içeriğe göre reklam yayını yapılıyor. Microsoft bu hizmetten nasıl para kazanacağını açıklamıyor.
Microsoft'un ismini açıklamak istemeyen bir sözcüsü, Gmail ve Google'a dokundurarak "Biz kullanıcılarımızı envanter kalemi olarak değil müşteri olarak görüyoruz" diyor.
Bu, Microsoft'un Google ve Gmail'e yaptığı ilk saldırı değil. Şirket geçen sene yaydığı "Gmail Adam" parodisinde Gmail'in anahtar kelimeleri kullanarak nasıl reklam yayınladığını göstermişti.