Netflix reklam işini sevdi: Daha fazla reklam destekli abonelik seçeneği için çalışıyorlar!

Netflix, reklam destekli abonelik seçeneklerinin sayısını artırmak istiyor. Hatta bunun için, önemli bir fırsatı da elinin tersiyle itiyor olabilir.

Akış devi Netflix bazı değişiklikler planlıyor. Daha önce duyurulan ve yayınlanan reklam destekli abonelik seçeneğine ek olarak, Netflix eş CEO'su Ted Sarandos, şirketin ileriye dönük iş stratejisi hakkında bazı açıklamalarda bulundu ve görünüşe göre şimdilik bu planlar canlı spor yayınlarını içermiyor. Ama daha fazla reklam destekli abonelik seçeneği yolda gibi görünüyor.

Variety'nin bildirdiğine göre Sarandos, portföylerine sporu dahil etme niyetleri olmadığını söylüyor. Amazon, Apple ve hatta Google gibi diğer yayıncıların Amerikan Futbol Ligi NFL ile sözleşme yapmak için rekabet etmelerinden dolayı bunun ilginç bir seçim olduğu söylenebilir. Netflix'in rakibi Amazon Prime Video şu anda NFL'nin Perşembe Gecesi Futboluna ev sahipliği yapıyor ve yılda 1 milyar dolarlık bu anlaşma görünüşe göre karşılığını veriyor.

Geçtiğimiz gün New York City'deki UBS Global TMT Konferansında konuşan Sarandos, canlı spor yayınının akış iş modeli için bir anlam ifade etmediğini söyledi. Sarandos, yayın hizmetinin spor olmadan iki kat büyüyebileceğini iddia etti.

Sarandos konferansta "Büyük spor etkinliklerini yayınlamakta karlı bir durum görmedik" dedi ve ekledi: "Spor karşıtı değiliz, sadece kar yanlısıyız."

Netflix, özellikle Amazon'un canlı futbola ev sahipliği yapmaktaki başarısı göz önüne alındığında, ciddi bir nakit akışı fırsatını kaçırıyor olabilir ve akış devi, ek reklam destekli abonelik seçenekleri gibi başka bir yerden kar elde etmek istiyor gibi görünüyor.

Sonraki Haber

Forum