Ne Olursa Olsun Garantisi 31 Marta uzatıldı!
Toshiba'nın Ne Olursa Olsun Garanti kampanyası geri döndü ve bu tarihe kadar uzatıldı!
Toshiba TNB A.Ş., Türkiye'deki tüketicilerinin Toshiba ürünlerine duymuş olduğu güveni ve müşteri memnuniyetini pekiştiren TNB premium hizmetlerini, NMW ile zenginleştiriyor.
2009 yılında Toshiba'nın Türkiye dahil 13 Avrupa ülkesinde uyguladığı No Matter What/Ne Olursa Olsun garanti hizmeti kampanyası TNB A.Ş'nin ''Premium Hizmetler''kapsamında tekrar başladı 31 Aralık 2013 de bitmesi beklenen kampanya müşterilerimizden gelen yoğun istek üzerine 31 Marta 2014 de kadar uzatıldı.31 Marta kadar satın alınacak TNB A.Ş. garantili tüm Toshiba notebook ve Tablet modelleri No Matter What/Ne Olursa Olsun garanti hizmet paketi içersinde yer alacak. Yani dizüstü bilgisayarınız veya tabletiniz çalındığı, herhangi bir nedenle düşürme, sıvı dökülmesi gibi sebepler ile hasarlandığı yada iki hafta içinde memnun kalmadığınız takdirde Toshiba TNB A.ş. bu paket içerisinde hepsi için bir çözüm garanti ediyor.
Garanti kapsamı kısaca şöyle:
Memnuniyet garantisi: Cihazı satın alıp kullandıktan sonra,
üründen tamamen memnun kalmadığınız takdirde ürünü iki hafta içinde
iade edebiliyor veya değiştirebiliyorsunuz.
Kaza sonucu hasar koruması: Taşınabilir bilgisayarınız garanti
süresi kapsamında kaza sonucu hasarlanırsa cihazınız ücretsiz tamir
ediliyor.
Hırsızlık teminatı: Taşınabilir bilgisayarınız garanti süresi içinde çalınırsa, birebir aynı veya eşdeğer bir notebook ile değiştirebiliyorsunuz.
NMW garanti hizmet paketinin aktive edilebilmesi için; www.toshibatr.com/nmw adresindeki aktivasyon için gerekli link'in kullanılarak; kullanıcı bilgilerinin, ürün bilgilerinin ve satın alma faturasının bir kopyasının iletilmesi gerekiyor.