MSI'dan Türkiye atılımı geldi!
Türkiye'de kanal odaklı bir strateji hedefleyen MSI Türkiye yeni yapılanmasını tamamladı...
1986 yılında kurulan ve 20 yılı aşkın süredir bilişim sektöründe faaliyet gösteren MSI, Tayvan'ın en değerli Top 20 küresel markası arasında yer alıyor. Faaliyet gösterdiği 120 ülkede son kullanıcıyla günde 100 milyonu aşan etkileşimde bulunan MSI, anakart ve ekran kartlarıyla dünya çapında tüketicilerin tercih ettiği ilk üç markadan biri. Bilgisayar bileşeni alanındaki bilgi birikimini bitmiş ürün gamına taşıyan MSI, teknoloji ve tasarım alanında birçok ödül kazanan yeni hepsi bir arada ve dizüstü bilgisayar serisini Türkiye'de tüketiciler ile buluşturuyor.
MSI'ın artan ürün gamına bağlı olarak Türkiye'deki yeni pazar stratejisini uygulamaya yönelik genç ve dinamik bir ekip oluşturduklarını belirten David Huang, "Anakart ve ekran kartına ek olarak, iddialı Notebook ve All-in-One ürünlerimizin Türkiye'de yaygınlaşmasıyla beraber kanalın artan ihtiyaç ve talepleri karşılayacak, aktif ve deneyimli bir yapıyı hedefledik. Yeni ekibimiz ile beraber, müşterilerimiz ve iş ortaklarımızla sinerji içerisinde çalışmayı ve devamlı gelişen bir ekosistem kurmayı amaçlıyoruz" dedi.
Bitmiş ürün gamında ürün müdürü olarak göreve başlayan Bora Demirkan "MSI'ın tasarım ve teknolojide çığır açan ürünlerini iş ortaklarımızla beraber son kullanıcıyla buluşturmayı hedefliyoruz" derken, anakart ve ekran kartlarından sorumlu ürün müdürü Ahmet Z. Kaya ise "MSI anakart ve ekran kartlarıyla tüm dünyada tercih edilen bir marka. Amacımız kalite ve teknolojiyi arayan müşterilerimize bu dünya markasını erişilebilir kılmak" dedi.
Hali hazırda Datagate ve Mascom'un Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği MSI ve ürünleri hakkında detaylı bilgiye www.msi.com adresinden ulaşılabilir.
Basın bülteninden derlenmiştir