Monster Notebook'tan Fark Yaratan Uygulama: Dijital Mağaza
Monster Notebook, Daha önce benzeri olmayan bir uygulamayı hayata geçiriyor ve mağazalarında verdiği hizmetleri "Dijital Mağaza" konsepti ile video konferans uygulaması üzerinden sunuyor.
Covid-19 salgınıyla mücadele kapsamında tüm hizmetlerini online
dünyaya taşıyan Monster
Notebook, koşulsuz müşteri memnuniyeti hedefiyle
sektörde benzeri görülmemiş bir uygulamayı daha hayata
geçirdi. Monster Notebook, 6 Mayıs
tarihinden itibaren video konferans uygulaması Zoom
üzerinden kullanıcılar ile buluşarak mağazalarında verdiği
destek hizmetini online platform üzerinden vermeye başladı.
Hafta içi Salı, Çarşamba, Perşembe ve Cuma günleri 15:00 – 15:45 saatleri arasında kullanıcıların sorularının yanıtlanacağı Zoom toplantılarına randevu sistemi ile giriş yapılıyor.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Monster Notebook Satış Direktörü Bilgin Semiz şunları kaydetti: "Covid-19 salgını sonrasında kullanıcılarımıza sağladığımız hizmetlerin kesintiye uğramaması için teknik servisimiz de dahil olmak üzere tüm servislerimizi dijitale taşımıştık. Bu süreçte kullanıcılarımızdan onarım ve bakım taleplerini çağrı merkezi üzerinden almakta, ücretsiz kargo ile gönderilen ürünlerin işlemlerini gerçekleştirmekteydik. Bu hizmetimize devam etmekle birlikte yeni bir uygulamayı daha hayata geçirdik. Artık mağazalarımızdaki satış görevlilerimiz, kullanıcılarımız ile Zoom üzerinden bir araya gelerek onların sorularına cevap verebiliyor. Böylece her ne kadar mağazalarımız bu süreçte kapalı kalsa da karantina öncesindeki gibi kullanıcılarımız ile birebir buluşabiliyoruz."
Senede ortalama 10.000 kullanıcı ücretsiz bakım hizmetinden yararlanıyor
Monster Notebook'un bilgisayar markaları
arasında müşteri memnuniyeti en yüksek marka olduğunu ifade eden
Semiz, firmanın bu başarısında satış sonrası hizmetlerdeki
uygulamalarının etkisi olduğunun altını çizdi. Bilgin Semiz,
"Monster Notebook, kullanıcıları ile ömür boyu birliktelik
hedefleyen bir marka olarak yalnızca üstün performanslı ürünleri,
en yeni teknolojileri, en uygun fiyatlarla pazara sunmakla
kalmıyor, bu ürünler ile ilgili her türlü satış sonrası hizmette de
fark yaratıyor. Örneğin, tüm kullanıcılarımıza ömür boyu ücretsiz
bakım hizmeti sunuyoruz.
Kullanıcılar, ürünlerini altı ayda bir teknik servisimize getirerek veya anlaşmalı kargo şirketleri aracılığıyla ücretsiz olarak göndererek cihazın temizliği ve termal macun değişimi gibi işlemleri ücretsiz gerçekleştirebiliyor. Bu sayede ürünlerin kullanım ömrü uzuyor ve kullanım süresi boyunca aynı verimlilikte çalışması sağlanıyor. Bu şekilde senede ortalama 10.000 kullanıcımız ücretsiz bakım hizmetimizden yararlanıyor," dedi.