Monster Notebook'tan Dijital Mağazacılıkta Devrim
Yüksek performanslı dizüstü bilgisayarlar ve oyuncu ekipmanları alanında faaliyet gösteren teknoloji markası Monster Notebook, bir ilke daha imza atıyor.
Türkiye'nin müşteri memnuniyeti en yüksek bilgisayar markası
Monster Notebook, Covid-19 önlemleri kapsamında mayıs ayında hayata
geçirdiği dijital mağaza konseptini sektörde benzeri görülmemiş
yeni bir uygulamayı daha devreye alarak farklı bir boyuta
taşıdı. 11 Kasım 2020 tarihinden itibaren Monster
Notebook ürün ve hizmetlerine ulaşmak isteyen teknoloji ve
oyun tutkunları Monster Notebook'un dijital mağazasına ulaşabilecek
ve uzman ekipler ile anında cep telefonu veya bilgisayar üzerinden
görüntülü görüşme yapabilecekler.
Monster Notebook dijital mağazası haftanın her günü 09.00 – 20.00 saatleri arasında hizmet verecek. Uygulama kapsamında Monster Notebook'un yüksek performanslı dizüstü bilgisayarları ve oyuncu ekipmanlarına ulaşmak isteyen kullanıcılar, herhangi bir randevu sistemine tabii olmadan, web sitesi üzerinden diledikleri satış temsilcisi ile anında ve birebir görüntülü video bağlantısı yapabilecek.
Covid-19 ile mücadele kapsamında fiziki teması en aza indirmeyi amaçlayan şirket, tüm fiziksel mağazalarındaki ziyaretçi sayılarından daha fazlasını dijital mağazada ağırlamayı hedefliyor.
"Monster Notebook uzman ekipleri Türkiye'nin 81 ilinde"
Monster Notebook Satış Genel Müdür Yardımcısı Bilgin
Semiz, konuya ilişkin yaptığı açıklamada şunları
kaydetti: "Monster Notebook olarak, güncel Covid-19 vaka sayılarını
ve yaklaşan kış mevsimini göz önünde bulundurarak salgınla mücadele
kapsamında çevrimiçi çözümlerin daha fazla kullanıcının ilk tercihi
olması gerektiğine inanıyoruz. Bu sebeple fiziki mağazalarımız ve
teknik servislerimiz 13 Kasım tarihinden yalnızca 11.00 – 16.00
saatleri arasında ziyaretçi kabul edecek.
Bizim gibi her türlü dijital yetkinliğe sahip teknoloji şirketleri, daha fazla kullanıcısını çevrimiçi platformlara davet etmeli. Mayıs ayından bu yana haftalık ortalama 1500 kullanıcımıza dijital mağaza üzerinden destek verdik. Bugün ise dijital mağaza uygulamamızı bir adım ileri taşıdık, artık kullanıcılarımız sıra beklemeden, randevu almadan anında birebir video konferans görüşmesi ile satış temsilcilerimize ulaşabilecek. Böylece uzman ekiplerimiz Türkiye'nin 81 ilindeki teknoloji meraklılarına canlı olarak birebir hizmet verebilecek. Teknoloji hayatı kolaylaştırmalı, insan odaklı olmalı ve insana hizmet etmeli, bu bilinç ve vizyonla çalışmalarımıza devam ediyoruz"