Microsoft'tan yeni araç: Planner!
Microsoft, yeni aracı Planner'ı tanıttı. Peki nedir bu Planner, ne işe yarıyor?
Microsoft, Office 365 bünyesinde yer alacak ve çalışma arkadaşlarından oluşan grupların projeleri takip etmeleri ve işbirliği yapmalarını kolaylaştıracak Planner adlı yeni aracını tanıttı.
Projeleri düzenlemeye, dosya paylaşımına, görev atamalarına ve diğer çalışma arkadaşlarıyla sohbet etmeye ve bütün bunların hepsini Office 365 dahilinde yapmaya olanak tanıyan Planner, aşağıdaki videoda da görülebileceği gibi Cards (kartlar) ve Boards (panolar) adlı unsurlardan yararlanıyor.
Daha büyük projeler için organize olmayı kolaylaştıran Panolarla birlikte Kartların her biri de ayrı bir renge sahip olup Word, Excel ve Powerpoint belgeleri ve fotoğraflar gibi çeşitli detaylara yer verebiliyor. Diğer yandan Planner ayrıca projenizin genel bir görünümünü ve ne kadar ilerlediğinizi takip etmenizi sağlayan bir tür ana merkez işlevi de görecek.
Planner'ın önümüzdeki haftalarda Office 365 kullanıcılarına sunulması bekleniyor.