Microsoft'tan yeni kampanya: "Bing It On"
Microsoft, arama motoru Bing'in Google'dan çok daha iyi olduğunu ispatlamak için bakın ne yaptı...
Arama motoru Bing'in Google'dan daha iyi sonuçlar verdiğini ispat etmek isteyen Microsoft, "Bing It On" adındaki yeni kampanyasını ve web sitesini ortaya çıkardı.
Bing It On üzerinde yaptığınız aramada Bing ve Google'dan aynı anda arama sonuçlarını gösteriyor ve kullanıcılardan beğendikleri sonuç sayfasına oy vermelerini istiyor. Tabi bunu yaparken hangi sayfanın hangi arama motoruna ait olduğunu bilmiyorsunuz.
Microsoft, yayınladığı basın metninde yaptığı bağımsız bir araştırmadan da bahsediyor. Bu araştırma, Bing'in Google'a "karşılaştırma testlerinde neredeyse 2-1 oranında tercih edildiğini" iddia ediyor. Testlerin "sadece web arama sonuçları bölmesi"ni temel aldığı vurgulanıyor. Yani Bing'deki Snapshot, Sosyal Arama; Google'ın Knowledge Graph gibi konumların arama sonuçları kullanılmamış.
Microsoft, yakında başlatacağı bir TV reklam kampanyası ile Bing It On'u tanıtacak. İlk olarak MTV Video Music Awards'da yayınlanacak reklamlara, Microsoft'un ABD'deki mağazalarında da yer verilecek. Şirket daha sonra yapacağı bir çekilişle içinde Microsoft Surface'in de olduğu Microsoft temalı ürünler dağıtmayı planlıyor. Bakalım Microsoft'un bu çabası, Bing'in kullanım oranını artırmaya yetecek mi...