Meta'dan reklam kararı: Bir gün bunun olacağı belliydi!
Meta, Threads'deki reklamların 'küçük bir testini' başlatıyor ve bu test sırasında reklamlar ABD ve Japonya'da "küçük bir kesime" gösterilecek. Peki tüm kullanıcılar reklam görmeye ne zaman balayacak?


Bir buçuk yıllık hayatı boyunca Threads uygulaması hiçbir zaman reklam göstermedi ve sadece reklam göstermek için yaşayan Meta'nın diğer uygulamalarından ayrıştı. Ama artık bu durum değişiyor.
Meta, Threads'te reklam göstermeyi küçük bir grup üzerinde test etmeye başlayacağını duyurdu. Reklamlar kullanıcıların akışlarındaki içerikler arasında resim gönderileri olarak görünecek ve ilk aşamada yalnızca ABD ve Japonya'da küçük bir kesime gösterilecek. Facebook yöneticilerine göre Meta, iki ülkede "bir avuç marka" ile başlamayı planlıyor.
Şirket açıklamasında, "Reklamlara nasıl yaklaşmamız gerektiği konusunda çok sayıda geri bildirim olacağını biliyoruz. Amacımız bu reklamların ilgi çekici Threads gönderileri gibi hissettirmesinden emin olmak" diyor.
Meta'nın uygulamaya reklam getirmek için mevcut reklam altyapısını kullandığı anlaşılıyor. Şirket, markaların özel yaratıcılığa veya ek kaynaklara ihtiyaç duymadan, yalnızca Reklam Yöneticisi'ndeki bir kutuyu işaretleyerek mevcut Meta reklam kampanyalarını Threads'e taşıyabileceğinin altını çiziyor.
Meta ayrıca reklam verenlerin reklamlarının yanından görünecek ürün veya görselleri filtrelemeye de izin verecek. Böylece bir şirket, reklamlarının cinsel içerikli veya şiddet odaklı içeriklerin yanında görünmesini engelleyebilecek.