Mcdodo, ikinci deneyim mağazasını İstanbul'da açtı
Mcdodo Türkiye, mağazalaşma sürecine devam ediyor. İlk deneyim mağazasını Konya'da açan marka, ikincisi mağazasını İstanbul Tahtakale'de hizmete açtı.
Gelişen teknolojilerle her geçen gün büyüyen mobil aksesuar pazarı, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de yaşanan ekonomik durgunluğa rağmen 2023 yılında ilk 6 ayda önceki yıla göre % 35 büyüdü. Teknolojik gelişmeler ve hayatın mobil hale gelmesiyle birlikte her geçen gün büyüyen pazar, Türkiye’de 40 milyon adet ve 20 milyar TL’lik bir büyüklüğe ulaşacak.
2018 yılında Metro iletişim Aksesuarları AŞ. İle Türkiye pazarına giren global mobil aksesuar markası Mcdodo da büyümesini sürdürüyor. Farklı kategorilerde yaklaşık 750 ürünü bulunan Mcdodo, Türkiye pazarında franchise vermeye başladı.
Mcdodo’nun Konya’nın ardından 2. deneyim mağazası olan İstanbul Tahtakale mağazasının açılışında konuşan Mcdodo Türkiye Dünya Başkanı He Jinhong, Mcdodo Türkiye'nin tahminlerinin çok ötesinde bir performansla son 3 yıldır hızlı bir büyüme yakaladığını ve iş modeliyle diğer pazarlara örnek olduğunu söyledi. Bu yeni mağazalaşma stratejisiyle de istikrarlı bir şekilde büyümeye devam edeceğine inandığını ekledi.
Mcdodo Türkiye Genel Müdürü Mehmet Uçurum ise, 2023’de satış noktası sayılarını 3 kat artırdıklarını, e- ticaret sitesi ve sanal pazar yerlerindeki satışlara ek olarak perakende noktaları oluşturduklarını belirtti.