Mcdodo, Çin’den Sonraki En Büyük Yönetim Ofisini Türkiye’de Açıyor
Global mobil aksesuar markası Mcdodo, en yeni ürünlerini dünyanın en büyük teknoloji ve tüketici elektroniği fuarı olan CES 2024’te tanıttı. Ayrıca etkinlikte söz alan Mcdodo Dünya Başkanı He Jinhong, basın mensuplarına yeni ürünleri anlatırken Türkiye planlarıyla ilgili de açıklamalarda bulundu.
Dünyanın en büyük teknoloji ve tüketici elektroniği fuarı olan CES 2024’te yeni ürünlerinin lansmanını yapan Mcdodo, fuarın en çok ilgi gören standlarından biri oldu. Las Vegas’ta 9-12 Ocak tarihleri arasında düzenlenen, 4 binin üzerinde şirket ve 130 binin üzerinde ziyaretçinin katılması beklenen fuara, Mcdodo Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Uçurum’la birlikte katılan Mcdodo Dünya Başkanı He Jinhong, basın mensuplarına yeni ürünleri anlatırken Türkiye planlarıyla ilgili de açıklamalarda bulundu.
2023’te global Mcdodo pazarları arasında, en hızlı büyüyen ülkenin Türkiye olduğunu belirten Jinhong, “2024 yılında Çin’den sonra en büyük yönetim ofisini Türkiye’de açma planımız var. Özellikle yakın ülkeler için lojistik avantajı olduğu için stratejik üretim ve yatırım kararlarının alındığı bir bölge müdürlüğü kuracağız” dedi.
Mcdodo Türkiye’nin 2023 yılında 4 kat büyüyerek yıllık 450 bin adetlik ürün satışı gerçekleştirecek hem sektörde hem de markanın tüm pazarları arasında ciddi bir avantaj yakaladığını belirten Mcdodo Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Uçurum ise “İstikrarlı çalışmamız ve markanın gücü tabi ki sadece satış ve ciro olarak değil, başka alanlarda da bizi gelişime açık hale getiriyor. Mcdodo’nun Çin’den sonraki en büyük yönetim ofisi Türkiye’de açılacağı için kendim ve ekibim adına büyük gurur yaşıyorum. Bundan sonra da hedeflerimizi büyüterek; hem pazar lideri olmak, hem de çevre ülkelerdeki strateji ve yönetim süreçlerini layıkıyla yerine getirmek için çok çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.
Fuar standında yeni ürünleri anlatırken bilgiler veren He
Jinhong, 2013 yılında Çin’de kurulan Mcdodo’nun hedeflerini şöyle
anlattı: “Bu kadar farklı marka ve ürünü aynı çatı altında
görme imkanı bulduğumuz bu fuarda da net bir şekilde ortada
olduğuna inanıyorum ki Mcdodo olarak rakiplerimizden tasarım,
fonksiyonellik ve güvenilirlik ile ayrılıyoruz. Tüketiciler için
heyecan verici ve kullanışlı ürünler geliştirmek özel alanımız.
Teknoloji ve kaliteyi tasarımla birleştiriyor ve ‘ileri teknoloji,
özgün tasarım’ sloganıyla yolumuza devam ediyoruz. Bu felsefe
ışığında, yılda ortalama 50 milyon adet aksesuar üretimi yapıyoruz.
Her yıl % 50 büyüme oranıyla bu sayıyı artırmayı planlıyoruz.
2024 yılında Orta Asya ve Avrupa pazarlarında daha da büyüme
arzusundayız.”