Marvel, yeni Fantastic Four posterlerinin neden olduğu tartışmaya son noktayı koydu

Marvel, yeni Fantastic Four posterlerinin yapay zeka tarafından oluşturulmadığını açıkladı, ancak dört parmaklı karakterler dikkat çekmeye devam ediyor. Film, Reed Richards ve ekibinin, Galactus ve Silver Surfer’a karşı Dünya’yı savunmaya çalışırken aile bağlarını güçlendirmelerini konu alıyor.

Marvel, yeni Fantastic Four filmi için paylaşılan posterlerin ekseninde yaşanan yapay zeka tartışmalarına son noktayı koymak için nihayet beklenen açıklamayı yaptı. Posterlerin yapay zeka tarafından oluşturulmadığını duyurun Marvel, son günlerde dikkatleri üzerine çeken bir tartışmayı da sonlandırmış oldu.

Yeni Fantastic Four filmi için yayınlanan nostaljik tasarımlara sahip teaser posterlerde, dikkatli hayranların gözünden kaçmayan bir detay vardı: Bazı karakterlerin ellerinde sadece dört parmak bulunuyordu. Bu, genellikle yapay zeka kullanılarak üretilen görsellerde sıkça karşılaşılan bir hata olarak biliniyor. Ancak Marvel, bu posterlerin üretiminde yapay zeka teknolojisinin kesinlikle kullanılmadığını belirtti.

Marvel’ın Açıklaması ve Tartışmalar

Bir Marvel sözcüsü, bu posterlerin tamamen geleneksel yöntemlerle hazırlandığını vurguladı. Ancak, bazı hayranlar bu açıklamayı hızlı bir şekilde sorguladı. Özellikle Marvel’in geçmişte yapay zeka kullandığı yapımlar (Secret Invasion gibi) göz önüne alındığında, bazıları bu durumu inandırıcı bulmadı. Ancak stüdyo, yanlış bir şey yapmanın, yapay zeka kullanmaktan daha kötü olacağına dikkat çekti.

Hayranlar, posterlerdeki dört parmaklı karakterlerin neden kaynaklandığını merak etmeye devam ediyor. Bu durumun, kötü fotoğraf çekiminden yanlış kompozisyona, hatta fiziksel ampütasyona kadar pek çok farklı açıklaması olabilir. Belki de bu karakterler, iki kişi olarak yan yana duruyorlardı.

Görsel Estetik ve Beklentiler

Posterler, her ne kadar bazı detaylarda kusurlu olsa da, estetik açıdan oldukça etkileyici. Karakterlerin ve tonun yakalanışı, filme olan ilgiyi daha da artırıyor. Bu durum, sadece filmi değil, 25 Temmuz’daki çıkış tarihine kadar yapılacak diğer pazarlama materyallerinin de daha fazla dikkat çekmesine neden olabilir.