Lenovo'dan Birebir Çevrim İçi Destek
Lenovo, Lenovo kişisel bilgisayar kullanıcılarına WhatsApp Messenger üzerinden birebir çevrim içi destek sunuyor.
Dünyanın ve Türkiye'nin lider teknoloji şirketlerinden Lenovo,
kişisel bilgisayar kullanıcılarına WhatsApp Messenger üzerinden
birebir çevrim içi destek sunuyor. WhatsApp Messenger üzerinden
destek hizmetinden faydalanmak ve aracılığı ile sohbete başlamak için QR kod okuma
özelliği olan bir uygulama ile tarama yapmak yeterli
oluyor.
WhatsApp üzerinden destek
WhatsApp Messenger üzerinden uzman teknisyenler aracılığıyla
kullanıcılara birebir çözümler sunuluyor. Lenovo, kişisel
bilgisayar sorunları için hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında
canlı teknisyen desteği sağlarken, kullanıcıların ilk
temasında en pratik şekilde mesaj yoluyla hızlı
çözümler sağlıyor.
Lenovo, kullanıcılarına WhatsApp Messenger üzerinden mesaj yoluyla bilgi gerektiren kişisel bilgisayar sorunlarında basit çözümler sunuyor.
Mesaj yoluyla uzman desteği
Kullanıcılar mesaj yoluyla doğrudan teknik desteğe ulaşmalarına
olanak sağlayan WhatsApp Messenger
üzerinden müşteri destek hizmetinden hafta
içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında faydalanabiliyor. Lenovo,
kullanıcıları aşağıda belirtilen her sorunda mesajla hızlı destek
alabiliyor.
- Servis kaydının açılması
- Arıza tespiti ve çözümü
- Problemi çözülemeyen cihazların servis merkezine yönlendirilmesi.