Oyun içinde oyun: Minecraft'ın içine Legend of Zelda'yı entegre etti

Orijinal Legend of Zelda, herhangi bir mod kullanmadan Minecraft içinde tekrar oluşturuldu...

Bir Minecraft kullanıcısı, herhangi bir üçüncü parti mod ya da kaynak paketi kullanmadan oyunun içine The Legend of Zelda'yı eklemeyi başardı. Minecraft içerisine Sonic the Hedgehog ve Super Mario Bros'u da eklemeyi başaran YouTuber C1OUS3R, Zelda'yı hazırlamasının yaklaşık bir ay sürdüğünü söylüyor.

Geliştirici 1986 yılında NES konsollarda bir klasik olan oyunu Minecraft'ın içine entegre etmek için komut blokları, özel dokular ve diğer oyun içi özellikleri kullandı. C1OUS3R bir yapım videosunda "Link'in her yönden düz bir versiyonunu oluşturmak için Blockbench'i kullanıyorum, böylece her yöne bakıyormuş gibi görünmesini sağlamak için döndürebiliyorum" dedi ve ekledi: "Önceki video oyunlarında yaptığım gibi bir Voxel modeli yapabilirdim, ancak bu 30 kat daha uzun sürerdi ve bunun için gerçekten zamanım yok.

"Daha sonra bu modeli Minecraft'ta başınıza takabileceğiniz eşyalardan biri olan oyulmuş bir balkabağının üzerine yerleştirdim. Daha sonra Link'i kontrol ediyormuşsunuz gibi görünmesi için oyuncuyu görünmez hale getirdim. Daha sonra, sadece yazılı formdaki komut blokları olan veri paketleri işlev klasörünü kullanarak, oyuncunun hangi yöne hareket ettiğini tespit edebiliyorum ve hareket ediyormuş gibi görünmesi için modeli döndürebiliyorum. Daha sonra basitçe dokuları hareketlendiriyorum ve kontrol edilebilir bir Link'e sahip oluyorsunuz."

C1OUS3R, YouTube videoları 5.000 beğeni aldığında ilk bölüm sonu canavarı dövüşünü içeren oynanabilir kısmı yayınlayacaklarını söyledi. Video yayınlandığı sırada 500'ün üzerinde beğeni almıştı. Geliştirici eninde sonunda Minecraft içinde bütün bir oyun motoru yayınlamak istediklerini söylüyor: "Unity gibi bir şey yerine bunu kullanmak çok daha kolay. Minecraft'ın insanların oyun geliştirmeye başlamasına gerçekten yardımcı olabileceğine inanıyorum."

Sonraki Haber

Forum