İstanbul trafiğine Bilgitaş'tan çözüm!
Bilgitaş, mobil servis hizmeti ile geç kalan teknik servis sorununa çözüm getiriyor!
İstanbul gibi metropollerin en büyük sorunlarından biri ulaşım ve yoğun trafikte boşa geçen saatler. Bu durum müşterilerine yerinde teknik servis hizmeti veren firmaların işini gün geçtikçe daha da zorlaştırıyor. Kullanıcılar teknik servis ekiplerinin gelmesini beklerken, müşteriye ulaşmaya çalışan teknik servis ekipleri de trafikte zaman kaybediyor, verimlilik azalıyor.
Müşterilerine hızlı ve etkin çözüm sunmayı hedefleyen Bilgitaş, bu sorunu Mobil Servis hizmeti ile aşıyor. Bilgitaş Teknik Servis bünyesinde oluşturulan Mobil Servis ekipleri, yedek parça ve sarf malzeme yüklü araçlar ile gün boyu sorumluluk alanları içinde hareket ederek, müşterilerine hızla çözüm sağlıyor.
Mobil Servis ekibi, diğer çalışanlar gibi Bilgitaş ofisine gitmek yerine, mesaisine akıllı cep telefonundaki uygulamadan o gün ilk gideceği müşteriyi belirleyerek başlıyor ve müşteriye doğru yola çıkıyor.
Anadolu yakasında da hizmet veriliyor
Araç takip sistemleri sayesinde Mobil Servislerin yerleri Bilgitaş Çağrı Merkezindeki LCD ekranlardan görülüyor. Gün içerisinde Bilgitaş Çağrı merkezine gelen servis talepleri, en yakın Mobil Servis ekibine yönlendiriliyor. Bu sayede İstanbul gibi ulaşım koşullarının zor olduğu bir şehirde 2 saat gibi kısa bir süre içinde yerinde servis hizmeti verilebiliyor.
Mobil Servis hizmetini pilot bölge seçilen İstanbul Avrupa yakasında başlatan Bilgitaş, sağlanan başarı üzerine bu hizmeti İstanbul Anadolu yakasında da uygulamaya geçirmiş olup, Mobil Servis adedini arttırmayı ve teknik servisini buna göre yapılandırmayı planlıyor.
Basın bülteninden derlenmiştir.